آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آسنسیو:زیدان گفت بهترین بازیکن چپ پای دنیا هستم بعد از مسی

مارکو آسنسیو Marco Asensio Willemsen

من و تو اوکی >>>> عکس مارکو آسنسیو بازیکن تیم رئال مادرید

آخرین اخبار ورزشی:زیدان به جوان آینده دار خود که تا بدین جای فصل 4 گل به ثمر رسانده، روحیه مضاعفی بخشیده است.
پای چپ توانمند مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید موجب شده است تا زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، بازیکن خود را با لیونل مسی مقایسه کند.

به گزارش FFT، آسنسیو در این مورد گفته است:

زیدان به من گفت از زمان مسی، هرگز پای چپی همچون پای چپ من ندیده است. من کمی جا خوردم زیرا مسی یک فوتبالیست نمونه است.
3 برد از 3 بازی ممکن در فصل جدید بدون نیمار، نشان داده است که بارسلونا توان کنار آمدن با غیبت این بازیکن را دارد. البته آسنسیو انتقال نیمار به پاریس را مایه شگفتی دانسته است.

برای ما جدایی نیمار از بارسلونا عجیب بود.

منبع:اخبار ورزشی

آسنسیو:زیدان گفت بهترین بازیکن چپ پای دنیا هستم بعد از مسی

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی