آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

پیش بازی و نتیجه بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

بازی بعدی رئال مادرید | ساعت بازی رئال مادرید امشب

نتایج زنده,نتایج زنده فوتبال

Real Madrid vs Real Sociedad

اخبار ورزشی:رئال سوسیداد عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و در هر 3 بازی خود تا به اینجا به پیروزی رسیده و پس از بارسا در رده دوم جدول قرار دارد. در آن سو اما رئال مادرید شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. سپیدپوشان در 3 بازی خود، 1 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند که با توجه به فرم خوب رئال و شرایط خوبی که آنها در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته اند، کاملا دور از انتظار است.

سپیدپوشان امیدوارند شرایط را تغییر داده و در این دیدار سخت و حساس مقابل این حریف سرسخت به پیروزی دست پیدا کنند، هر چند که با توجه به غایبین متعدد کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. کریم بنزما و متئو کواچیچ در بازی اخیر رئال دچار مصدومیت شدند و نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند. رونالدو و مارسلو نیز به علت محرومیت نمی‌توانند تیم زیدان را همراهی کنند ولی مارکو آسنسیو که در بازی آخر تیم ملی اسپانیا به علت مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند، برای این بازی مشکلی نخواهد داشت.

تئو هرناندس به جای مارسلو در ترکیب قرار خواهد گرفت و مارکو آسنسیو به احتمال فراوان به عنوان مهاجم نوک رئال در این بازی به میدان خواهد رفت. انتظار نمی‌رود که زیدان به بورخا مایورال اعتماد کند و از ابتدا او را به زمین بفرستد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای رئال و 1 پیروزی برای سوسیداد به دست آمده و سپیدپوشان به خوبی می‌دانند که کار دشواری در بازی امروز پیش روی آنهاست.

منبع:من و تو اوکی >>> آخرین اخبار ورزشی >>>  پیش بازی و نتیجه بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی