آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آخرین اخبار ورزشی رئال مادرید شنبه 29 مهر 96

رئال مادرید, اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

پرسپولیس

آخرین خبر ورزشی رئال مادرید به تاریخ امروز شنبه 29 مهر 96

ال برنابئو : مصدومیت ها و محرومیت ها باعث شده در این فصل BBC یک دقیقه هم کنار هم بازی نکنن
در مجموع هم تا به اینجا ۳۰۰ دقیقه کمتر از فصل گدشنه بازی کردن

مارکا : زیدان به فکر اینه ناواس مقابل خیرونا به میادین برگرده تا برای بازی با تاتنهام در ومبلی آماده باشه

دروگبا : "بهترین مهاجم نوک برای رئال کریم بنزماست."

مارکا : رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز به جذب آلوارو ادریوزولا، دفاع راست اسپانیایی و ملی‌پوش رئال سوسیداد در تابستان 2018 علاقمندند

زیزو :

فشار بازیها؟
"هر سه روز یک بازی داریم. هفت بازی قبل از وقفه بازیهای ملی داریم و بازیکنان دوست دارند که حضور موثری داشته باشند. ریکاوری مشکل است اما تقریبا دو روز فرصت داشتیم تا ریکاوری کنیم و از نظر بدنی شرایط خوبی داریم و همین مهم است."

جایزه بهترین مربی سال جهان؟
"خودم را بهترین نمی دانم. خوش شانس هستم که در بهترین باشگاه با بهترین بازیکنان کار می کنم و به بقیه مسائل اهمیتی نمی دهم. صادقانه این حرف را می زنم."

مشکلات در بازیهای خانگی؟
"فکر نمی کنم که مشکلی باشد. بازی کردن در برنابئو را دوست دارم. نتایج اخیر مطابق انتظار نبوده است مثل بازی در چمپیونزلیگ اما نگران نیستیم. به تلاش ادامه می دهیم و می خواهیم در خانه بازی کنیم و برنده شویم."

شروع فصل؟
"پنج امتیاز تا صدر فاصله داریم اما دو جام برده ایم. نمی دانم شاید برخی ها فراموش کرده اند اما ما فراموش نکردیم. برای جام جهانی باشگاه ها ، لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا تلاش می کنیم. در مسیر درست هستیم. نباید نگران شویم."

انتقادها از بازیکنان؟
"این که از بازیکنانم انتقاد شود حس بدی به من می دهد. انها بازیکنان من هستند و تحت هر شرایطی از آنها دفاع می کنم و در مورد بنزما هم همین طور است. بعضی ها می گویند مهاجم خوبی نیست اما از نظر من مهاجم خوبی است. تقریاب ده سال است که در این جا حضور دارد و همیشه با سری رو به بالا در خدمت تیم بوده است. درون زمین او بهترین است. برای من مهم نیست که گل بزند بلکه مهم است که همه ویژگی های یک بازیکن فوتبال را دارد. مسلما او باید بهتر شود و خودش هم همیین را می خواهد . اگر گلهای بیشتری بزند البته خوشحال تر خواهم شد."

ناواس مقابل تاتنهام با مصدومیت بازی کرد؟
"مصدومیتش تشدید نشد بلکه مصدومیت متفاوتی را تجربه کرد. فوتبال همین است. مصدومیت در فوتبال اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات این اتفاقات رخ می دهد. می خواهیم همه بازیکنان آماده باشند. از حجم مصدومیت ها ناراحت هستیم."

رئال این فصل با ضربه ایستگاهی گل نزده است؟
قطعا حریفان ما را بهتر از قبل انالیز کرده اند اما تازه در شروع کار هستیم. حالا مشکلاتی وجود دارد. مصدومیت ها ، گل نزدن با ضربات ایستگاهی، موقعیت هایی که ایجاد می کنیم، به اندازه کافی گل نمی زنیم و … اما آرامش داریم چرا که در مقابل سوالات شما به نظرم نکات مثبت در تیم ما بیشتر از نکات منفی است."

امروز تولد ۵ سالگی آلبا دختر گرته ، مبارک باشه

بیلد : لئون گورتزکا هافبک 22 ساله شالکه تو لیست رئال!

بیلد : من یو، من سیتی، بارسا و بایرن هم بدنبالشن ولی آخرش رئال تابستون میبنده باهاش

حمایت همه جانبه زیدان از بنزما :

"نه تنها از کریم بلکه از همه انتقاد می شود. از این بابت ناراحت می شوم چون مایه شرم و ناراحتی است. برای من بنزما از همه بهتر است. صاقانه می گویم. قبول دارم که مهاجم شماره 9 باید گلزنی کند. اما کریم سالی 60 گل نمی زند، 30 گل می زند و به جایش 40 پاس گل(احتمالا منظورش خلق موقعیته) می دهد که برای من از همه مهمتر است. از اینکه علیه هر بازیکنم صحبت شود، ناراحت می شوم اما می خواهم به صورت شفاف بگویم برای من بنزما با اختلاف از همه بهتر است."

فصل گذشته بعد از ۱۴ بازی اول : ۴۳ گل زده
امسال بعد از ۱۴ بازی : ۲۹ گل زده

آخرین اخبار ورزشی رئال مادرید به تاریخ امروز شنبه 29 مهر 96

نتایج زنده فوتبال

منبع:خبر ورزشی و اخبار ورزشی

اخبار ورزشی رئال مادرید شنبه 29 مهر 96

آخرین اخبار ورزشی رئال مادرید دوشنبه 29 مهر 96

http://iuok.ir/realmadrid24.html

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی