آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

با ورود تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی و سابق چلسی به اردوی رئال مادرید، حالا رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کهکشانی ها افزایش یافته اما طبق ادعای آ.اس، یکی از سنگربانان این تیم در تابستان امسال جدا خواهد شد.

آندری لونین دروازه بان 19 ساله و اوکراینی که در تابستان امسال راهی برنابئو شده بود مورد توجه رایو وایکانو قرار گرفته و احتمال دارد او گزینه احتمال برای جدایی از رئال مادرید باشد.

اما امروز اخباری در مورد تمایل منچستر سیتی به جذب کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی لوس بلانکوس نیز شنیده شده و اگر این اتفاق رخ دهد، لونین دیگر در برنابئو باقی خواهد ماند. کلودیو براوو سنگربان شیلیایی احتمالا حدود 6 ماه از میادین دور خواهد بود و گواردیولا قصد دارد به عنوان جانشین، کلیور ناواس را جب کند.

ماندن تیبو کورتوا در مادرید قطعی است اما از بین ناواس و لونین یکی طی روزهای آتی اردوی رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

کیلیان امباپه در تابستان سال قبل و بعد از درخشش خیره کننده در لباس موناکو در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت و طبق ادعای رئیس باشگاه فرانسوی، آنها با کهکشانی ها بر سر این انتقال توافق کرده بودند اما این خود امباپه بود که ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود.

امباپه راهی رئال مادرید می شود؟

درخشش خیره کننده امباپه در ماه های اخیر و خصوصا در جام جهانی، حسرت فلورنتینو پرز در مورد عدم نهایی شدن این انتقال را افزایش داده و طبق ادعای کالچومرکاتو، حالا رئال مادرید قصد دارد یک بار دیگر در اواخر تابستان همین امسال برای جذب امباپه اقدام کند.

بند یک ساله و قرضی قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در تاریخ 27 آگوست امسال باطل خواهد شد و باشگاه متمول فرانسوی باید مبلغ 180 میلیون یورو توافق شده را برای جذب امباپه پرداخت کند.

اگرچه ناصر الخلیفی برای پرداخت این رقم مشکلی ندارد، اما با توجه به مشکلات شدید یوفا با پاری سن ژرمن بر سر عدم رعایت فیرپلی مالی، ممکن است آنها مجوز پرداخت چنین عددی را نداشته باشند و اینگونه رئال مادرید از شانس بالایی برای جذب امباپه برخوردار باشد.

گرچه از 27 آگوست تا بسته شدن بازار تابستانی در لالیگا تنها 4 روز فاصله است، اما رئال مادرید می تواند به سرعت مبلغ لازم برای انتقال امباپه را پرداخت کرده و وی را راهی برنابئو کند؛ رویای دشواری که اگر مهیا شود، تابستان عجیب رئال مادرید پایانی فوق العاده خواهد داشت.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی