آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

۳۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

خواب مرغ

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ

تعبیر خواب مرغ,تعبیر خواب مرغ تخمگذار,تعبیر خواب مرغ و ماهی,تعبیر خواب ران مرغ,تعبیر خواب مرغ سفید زنده,تعبیر خواب چلغوز مرغ,دیدن مرغ و ماهی در خواب,تعبیر خواب مرغ آمین,تعبیر خواب مرغ مرده,خواب مرغ,تعبیر خواب گوشت مرغ,تعبیر خواب پای مرغ چیست,تعبیر خواب جوجه مرغ,تعبیر مرغ تخمگذار در خواب,تعبیر خواب مرغ سیاه,دیدن خواب مرغ,تعبیر خواب مرغ سفید تخمگذار,تعبیر خواب مرغ و خروس,تعبیر خواب مرغ چیست,تعبیر خواب مرغ خام,تعبیر خواب مرغ پخته,تعبیر خواب دیدن مرغ تخمگذار

تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه

تعبیر خواب مرغ,تعبیر خواب مرغ تخمگذار,تعبیر خواب مرغ و ماهی,تعبیر خواب ران مرغ,تعبیر خواب مرغ سفید زنده,تعبیر خواب چلغوز مرغ,دیدن مرغ و ماهی در خواب,تعبیر خواب مرغ آمین,تعبیر خواب مرغ مرده,خواب مرغ,تعبیر خواب گوشت مرغ,تعبیر خواب پای مرغ چیست,تعبیر خواب جوجه مرغ,تعبیر مرغ تخمگذار در خواب,تعبیر خواب مرغ سیاه,دیدن خواب مرغ,تعبیر خواب مرغ سفید تخمگذار,تعبیر خواب مرغ و خروس,تعبیر خواب مرغ چیست,تعبیر خواب مرغ خام,تعبیر خواب مرغ پخته,تعبیر خواب دیدن مرغ تخمگذار

کد تولز »» تعبیر خواب »» tabire khab

تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه و یا دیدن خواب مرغ در خواب | تعبیر مرغ در خواب Chicken
dream interpretatio

تعبیر خواب مرغ و خروس و جوجه

تعبیر خواب مرغ
معبرین غربی گویند:
دیدن مرغ زنده در خواب نماد عدالت و داوری است.
اگر در خواب خود را در حال خوردن مرغ دیدید نشانه به وقوع پیوستن مشکلات مالی در مسائل پیش روی شماست.
ظاهر شدن این گونه پرنده‌ها در خواب نیاز به تعادل، احیا و تفکر با دقت را در برابر نیروهای مخالف و تضعیف کننده نشان می‌دهد.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن مرغ در خواب، نشانه آن است که افراد خانواده با دوستانی دیگر، گرد هم جمع می‌شوند.

امام صادق (ع) می‌فرمایند:
تعبیرهای مرغ عبارت‌اند از:
زنی زیبا
کنیزک
خدمتکار خانه

تعبیر خواب مرغ خانگی
ابن سیرین می‌گوید:
تعبیر خواب مرغ خانگی، خدمتکار می‌باشد
اگر در خواب ببینی مرغ‌های خانگی زیادی داری، به این معنی است که به سروری می‌رسی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: مرغ خانگی زنی زیبا و ثروتمند است.

تعبیر خواب مرغ و جوجه
داشتن تعداد زیادی مرغ و خروس زنده در خواب به افزایش ثروت بیننده خواب تعبیر می شود. اگر خواب ببینید که مرغ های زیادی در خانه دارید و مرغ ها تخم گذاشته اند و جوجه های زیادی نیز در کنار مرغ ها در خانه زندگی می کنند، صاحبت ثروت زیادی می شوید که به مرور زمان، این ثروت مانند تخم مرغ که به جوجه تبدیل می شود، افزایش پیدا کرده و تبدیل به ثروت بیشتر و بزرگتری خواهد شد.

تعبیر خواب خروس
خروس زنده نیز در خواب، به ثروتی تعبیر می شود که هم در نظر مردم زیبا و چشم گیر است و هم اینکه آوازه ثروتمند شدن شما را همه خواهند شنید.

تعبیر خواب گوشت مرغ
گوشت مرغ به ثروت تعبیر می شود. اگر خواب ببینید که گوشت مرغ خریده اید و به خانه آورده اید، به ثروتی به آسانی دست می یابید که اندازه آن متناسب با مقدار گوشت مرغی است که خریده اید. اگر در خواب ببینید که گوشت خروس می خورید، از مردی شجاع و نام آور متمتع می شوید و از او نعمت می یابید.

تعبیر خواب مرغ سیاه
اگر خواب ببینید که مرغ سیاهی را خریده اید، با زنی با عزت و با وقار ازدواج خواهید کرد. اگر بیننده خواب زن باشد، و خواب ببیند که مرغ سیاهی را خریده است، شخصی با عزت و با وقار به او خدمت خواهد کرد. اگر خواب ببینید که مرغ سفید رنگی در خانه داشتید که رنگ آن به ناگاه سیاه شده، از خدمتکار خانه یا خانم خانه کدورتی به دل خواهید گرفت که به جدایی منجر خواهد شد.

پیشنهاد: تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا • تعبیر خواب دعوا • تعبیر خواب شیر دادن به بچه • تعبیر خواب باران • تعبیر خواب لباس مجلسی 

  • mytools mytools

خواب هدیه گرفتن

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا سفید,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا از شوهر,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا با نگین سبز,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا,تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا از همسر,تعبیر هدیه گرفتن انگشتر طلا در خواب

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا

کد تولز »» تعبیر خواب »» tabire khab

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا و یا دیدن خواب انگشتر طلا در خواب | تعبیر هدیه گرفتن انگشتر طلا در خواب Interpretation of the gift of getting the ring of gold

پیش از این نیز تعبیرخواب انگشتروتعبیر خواب انگشتر طلا بررسی شد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا

حضرت دانیال گوید : گر کسی در خواب ببیند که در مسجد یا در نماز یا عزا کسی انگشتری به او هدیه داد نشانه آنست که از آن شخص به او منفعت میرسد .

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا نشانه دام و تله است

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :اگر خواب دیدید کسی انگشتری به شما هدیه داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید.

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود

تعبیر خواب هدیه دادن انگشتر

به گفته حضرت دانیال اگر در خواب پادشاه یا شخص بالا مقامی به تو انگشتری داد نشانه این است که یا شخص بالا مقام به تو مقامی خواهد داد و یا اینکه از آن شخص به تو یا بستگانت بدی خواهد رسید.

ابن سیرین می گوید : اگر خواب ببینید که انگشتر خود را به کسی بخشیده ای یعنی اینکه بخشی از دارائی خودت را خواهی بخشید.

جابر مغربی هم می گوید : اگر انگشتر خود را به کسی بخشیده ای یا به امانت گذاشته ای ولی آن شخص قبول نکرد و پس داد یعنی اینکه به خواستگاری زنی خواهی رفت که آن زن قبول نخواهد کرد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر کلی

تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن ، دام و تله است

تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن از کسی در مسجد یا عزا پیشرفت کردن در کارش است

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر از پادشاه این است که مال و مکنت و پادشاهی میرسد

پیشنهاد: تعبیر خواب بادمجان • تعبیر خواب خریدن لباس نو • تعبیر خواب خریدن لباس سفید •  تعبیر خواب نان دادن به مرده

  • mytools mytools

طرز تهیه رولت بادمجان

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

رولت بادمجان,طرز تهیه رولت بادمجان,دستور پخت رولت بادمجان,طرز تهیه رولت بادمجان با گوشت,طرز تهیه رولت بادمجان مجلسی,طرز تهیه رولت بادمجان با گوشت چرخ کرده,طرز تهیه رولت بادمجان با مرغ,رولت بادمجان بدون گوشت,رولت بادمجان با گوشت قلقلی,رولت بادمجان با پنیر پیتزا,طرز تهیه رولت بادمجون,رولت بادمجان ساده,طرز تهیه رولت بادمجان و گوشت,طرز تهیه رولت بادمجان در فر,رولت بادمجان با مرغ,طرز تهیه رولت بادمجان ساده,رولت بادمجان با کوفته قلقلی,بادمجان و گوشت چرخ کردهطرز تهیه رولت بادمجان با گوشت چرخ کرده,رول بادمجان سوخاری,طرز تهیه رولت بادمجان بدون فر

طرز تهیه رولت بادمجان

رولت بادمجان,طرز تهیه رولت بادمجان,دستور پخت رولت بادمجان,طرز تهیه رولت بادمجان با گوشت,طرز تهیه رولت بادمجان مجلسی,طرز تهیه رولت بادمجان با گوشت چرخ کرده,طرز تهیه رولت بادمجان با مرغ,رولت بادمجان بدون گوشت,رولت بادمجان با گوشت قلقلی,رولت بادمجان با پنیر پیتزا,طرز تهیه رولت بادمجون,رولت بادمجان ساده,طرز تهیه رولت بادمجان و گوشت,طرز تهیه رولت بادمجان در فر,رولت بادمجان با مرغ,طرز تهیه رولت بادمجان ساده,رولت بادمجان با کوفته قلقلی,بادمجان و گوشت چرخ کردهطرز تهیه رولت بادمجان با گوشت چرخ کرده,رول بادمجان سوخاری,طرز تهیه رولت بادمجان بدون فر

کدتولز » آشپزی

دستور پخت رولت بادمجان , آموزش طرز تهیه رولت بادمجان | رولت بادمجان به انگلیسی Eggplant Roulette

در کد تولز با شما هستیم با آمورزش طرز تهیه رولت بادمجان در منزل که به راحتی قابل درست کردن است و البته خوشمزه است

مواد لازم برای تهیه رولت بادمجان

بادمجان : 2 عدد کوچک
گوجه فرنگی : 3 عدد کوچک
جعفری برای تزیین : به مقدار لازم
سیر: 2 تا 3 حبه
سس مایونز: دو قاشق غذا خوری
نمک : به میزان لازم
روغن :به مقدار لازم
فلفل سیاه: به مقدار لازم

پیشنهاد غذا درست کردن با بادمجان:

موساکا

یتیمچه

طرز تهیه رولت بادمجان

در روش پخت رولت بادمجان، نیازی نیست پوست بادمجان و گوجه فرنگی گرفته شود .ابتدا بادمجان و گوجه فرنگی  را بشویید و به صورت ورقه های نازک برش دهید. سپس روغن را بر روی بادمجان ها بمالید و ورقه فویل را کف سینی فر بکشید. سپس بادمجان ها را با فاصله نزدیک داخل فر بچینید و به مدت 15 دقیقه در دمای 190 درجه سانتی گراد قرار دهید.

در یک ظرف کوچک سس مایونز، فلفل سیاه نمک و سیر خرد شده را با یکدیگر مخلوط نمایید و خوب میکس کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه رولت بادمجان بر روی هر یک از بادمجان ها مخلوط میکس شده را به همراه گوجه فرنگی ریز شده قرار دهید و رول نمایید.

رول های بادمجان را در سینی فر بچینید و مخلوط باقیمانده را روی آن ها قرار دهید. و روی سینی را با فویل آلومینیومی بپوشانید.

و در پایان سینی را به مدت 35 دقیقه درون فر با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار دهید. پس از آماده شدن این غذای لذیذ، رولت ها را با جعفری و… تزیین نمایید.

نکات حرفه ای پخت رولت بادمجان 

زمان پخت این رولت حدودا 50 دقیقه می باشد.
نکته ای که باید توجه کنید مواد لازم در این دستور پخت رولت بادمجان برای 4 نفر مناسب می باشد.
این رولت را می توان در وعده پیش غذا یا به عنوان غذای کامل سرو کنید.
رولت بادمجان از انواع غذاهای خوشمزه و مناسب برای مهمانی های شما است این غذا را می توانید در روش های مختلف و با سبزیجات متنوع تهیه کنید.

امیدواریم از تهیه رولت بادمجان نهایت لذت را برده باشید .

مواد لازم پخت رولت بادمجان با گوشت

نمک و فلفل به مقدار لازم
پنیر ورقه ای به مقدار لازم
رب گوجه ‌فرنگی ۲ قاشق غذا خوری
گوجه فرنگی ۳ عدد
سیر ۳ حبه
پیاز ۱ عدد
گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
بادمجان ۳ عدد

طرز پخت رولت بادمجان با گوشت

پیاز و سیر را رنده کنید و در مقداری روغن تفت دهید تا نرم شود ، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند

۱ عدد گوجه فرنگی خرد شده را به مایه گوشتی اضافه کنید و تفت دهید تا آب غذا کشیده شود سپس رب گوجه فرنگی ، نمک و فلفل را اضافه نمایید ، کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.

بادمجان ها را بشویید و پوست بکنید و باریک برش بزنید ، روی بادمجان ها نمک بپاشید و ۳۰ دقیقه داخل یخچال استراحت دهید تا آب اضافی بادمجان ها خارج شود سپس آبکشی کنید و آب اضافی بادمجان ها را با دست بفشارید تا خارج شود ، بادمجان ها را در روغن سرخ کنید تا طلایی شوند.

داخل هر بادمجان مقداری مایه گوشتی بریزید و بادمجان ها را رول کنید ، تکه ای پنیر ورقه ای رو هر بادمجان قرار دهید و با خلال چوبی در جای خود محکم کنید

بادمجان ها را داخل سینی فر یا ظرف پیرکس بچینید و داخل فر قرار دهید تا زمانی که پنیرها آب شوند سپس رولت بادمجان را بهمراه سس گوجه فرنگی سرو کنید.

برای تهیه سس گوجه فرنگی ۲ عدد گوجه فرنگی را ریز خرد کنید و نمک و فلفل بزنید و در مقداری روغن زیتون یا روغن مایع تفت دهید تا آب گوجه ها کشیده شود سپس به همان صورت داغ سس را روی رولت ها بریزید ، میتوانید رولت را با مقداری پنیر رنده شده و جعفری و … تزیین کنید.

پیشنهاد: طرز تهیه کرم کارامل آماده •خورش قیمه • میلک شیک شکلات • شربت به لیمو •  ته چین مرغ

  • mytools mytools

طرز تهیه خورش قیمه

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ

خورش قیمه,طرز تهیه خورش قیمه,خورش قیمه خوشمزه,طرز تهیه خورش قیمه مجلسی,طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه,خورش قیمه مجلسی,دستور پخت خورش قیمه,خورشت قیمه,طرزتهیه خورشت قیمه,طرز تهیه خورش قیمه برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه نذری,طرز تهیه خورش قیمه بادمجان,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ,طرز تهیه خورش قیمه در آرام پز, طرز تهیه خورش قیمه در زودپز,طرز تهیه خورش قیمه با گوشت چرخ کرده,طرز تهیه خورش قیمه برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه نسترن,طرز تهیه خورش قیمه مجلسی برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه رزا منتظمی,طرز تهیه خورش قیمه در زودپز,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ مجلسی

طرز تهیه خورش قیمه

خورش قیمه,طرز تهیه خورش قیمه,خورش قیمه خوشمزه,طرز تهیه خورش قیمه مجلسی,طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه,خورش قیمه مجلسی,دستور پخت خورش قیمه,خورشت قیمه,طرزتهیه خورشت قیمه,طرز تهیه خورش قیمه برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه نذری,طرز تهیه خورش قیمه بادمجان,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ,طرز تهیه خورش قیمه در آرام پز, طرز تهیه خورش قیمه در زودپز,طرز تهیه خورش قیمه با گوشت چرخ کرده,طرز تهیه خورش قیمه برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه نسترن,طرز تهیه خورش قیمه مجلسی برای 4 نفر,طرز تهیه خورش قیمه رزا منتظمی,طرز تهیه خورش قیمه در زودپز,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ,طرز تهیه خورش قیمه با مرغ مجلسی

کدتولز » آشپزی

دستور پخت خورش قیمه , آموزش طرز تهیهخورش قیمه | خورشت قیمه به انگلیسی Gheimeh

در کد تولز با شما هستیم با آمورزش طرز تهیه خورش قیمه در منزل که به راحتی قابل درست کردن است و البته خوشمزه است

مواد لازم برای تهیه خورش قیمه

گوشت گوسفندی ۴٠٠ گرم

پیاز ٢ عدد

روغن مایع به میزان لازم

نمک فلفل سیاه و زردچوبه به میزان لازم

گلاب یک قاشق غذاخوری

لیموعمانی سه عدد

دارچین در صورت تمایل نصف قاشق چای‌خوری

شکر به مقدار لازم

زعفران دم‌کرده به مقدار لازم

رب گوجه‌فرنگی ٣ قاشق غذاخوری

 سیب‌زمینی متوسط ۲ عدد

لپه خام ٢ پیمانه

طرز تهیه خورش قیمه

مرحله اول
ابتدا کمی روغن درون ماهی‌تابه می‌ریزیم و پیازها را نگینی و ریز خرد کرده و داخل روغن تفت می‌دهیم.

پس‌ازآنکه کمی تفت خورد و پیازهای کمی سبک شدند گوشت را به قطعات کوچک تقسیم کرده و آن‌ها را داخل و پیاز تفت داده‌شده می‌ریزیم و خوب تفت می‌دهیم تا رنگ روی گوشت اندکی تغییر کند و حالت پخته به خود بگیرد.

مقداری زردچوبه و فلفل به آن اضافه می‌کنیم و مخلوط می‌کنیم.

مرحله دوم
پس‌ازآن نوبت اضافه کردن لپه است. لپه و گوشت را با هم کمی تفت می‌دهیم این کار باعث می‌شود که لپه‌ها در طول فرآیند پخت له نشوند و وا نروند.

سپس رب گوجه‌فرنگی را نیز به پیاز اضافه می‌کنیم و اندکی تفت می‌دهیم تا به‌خوبی سرخ شود و رنگ خوبی پیدا کند.

می‌توانید رب را در این مرحله اضافه نکنید و آن را برای موقعی نگه‌دارید که آب را داخل خورشت ریخته‌اید؛ اما پیشنهاد ما این است که در همین مرحله را تفت داده و اضافه کنید و غذای خوش‌رنگ‌تری داشته باشید.

مرحله سوم
حال نوبت اضافه کردن آب می‌رسد. ۴ تا ۵ لیوان آب به مواد اضافه کنید. اگر رب را در مرحله قبل اضافه نکردید اکنون نوبت رب است. پیشنهاد می‌شود که آن را با کمی روغن در ظرفی جداگانه تفت دهید و به خورشتتان اضافه کنید.

حرارت شعله را زیاد کنید تا آب داخل قابلمه به جوش بیاید. پس‌ازاینکه آب داخل قابلمه جوشید حرارت را روی متوسط تنظیم کنید. در قابلمه را بگذارید؛ و اجازه دهید که خورش شما به‌آرامی به بپزد.

مرحله چهارم
پس از حدود یک ساعت به سراغ خورشت خود بروید و بررسی کنید که آیا لپه و گوشت به‌خوبی پخته‌اند یا خیر. اگر هنوز اندکی خام هستند نگران نباشید فرایند پخت خورشت شما هنوز به پایان نرسیده است.

لیموعمانی‌ها را خوب بشویید و آن‌ها را با چنگال سوراخ کرده و داخل خورشت بیندازید و اجازه دهید تا خورشت نیم تا یک ساعت دیگر نیز به همراه لیموعمانی بجوشد.

بهتر است قبل از اضافه کردن لیموعمانی اگر از خود لیموعمانی درسته استفاده می‌کنید، مدتی آن را در آب بیندازید تا مقداری از تلخی آن گرفته شود و باعث تلخ شدن خورش شما نشود.

مرحله پنجم
حدود نیم تا یک ساعت دیگر می‌توانید به خورش نمک، زعفران و دارچین اضافه کنید و مدتی صبر کنید تا خورش شما به‌خوبی جا بیفتد و غلیظ شود.

وقتی خورشت به‌خوبی جا افتاد و حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قبل از سرو آن می‌توانید گلاب و شکر را به خورشت اضافه کنید. دقت کنید که شکر باید به میزان خیلی خیلی کم به خورشت شما اضافه شود؛ مثلاً نصف قاشق چای‌خوری و پس از اضافه کردن آن خورشت را تست کنید تا شیرین نشده باشد.

مرحله ششم
می‌توانید زمانی که منتظر هستید خورشتتان جا بیافتد سیب‌ زمینی‌ ها را آماده کنید. سیب‌زمینی‌ها را خلالی خرد کنید و در روغن کم سرخ کنیم تا به‌خوبی ترد شوند.

سپس اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید تا خوش‌رنگ‌تر شوند و کمی با هم تفتشان دهید. برای تزیین خورشت، سیب‌زمینی‌های خود را به شکل‌های مختلف در آورده و از آن برای تزیین استفاده کنید.

نکات حرفه ای پخت خورشت قیمه خوشمزه

بهتر است لپه‌ها را از شب قبل در آب خیس کنید تا هم بهتر و راحت‌تر پخته شوند و نفخ آن گرفته شود. همچنین در طول مدت‌زمان خیساندن بهتر است که آ آن‌ها را چند بار عوض کنید.

برای خوشمزه‌تر شدن خورشت قیمه از گوشت گوسفندی، سردست گوسفند یا مغز ران گوساله استفاده کنید.

همچنین اگر گوشت قرمز برای شما و اطرافیانتان مضر است می‌توانید قیمه را با گوشت مرغ و گوشت بلدرچین نیز درست کنید.

گاهی عده‌ای از تلخ شدن خورشت قیمه خود گله‌دارند. علت این تلخ شدن تنها و تنها لیموعمانی است اگر لیموعمانی را زودتر از موعد داخل خورشت بیندازید خورشت تلخ خواهد شد.

همچنین سوراخ کردن و سپس خیس کردن آن در آب را قبل از استفاده از آن فراموش نکنید.

می‌توانید پره‌های آن را خارج کرده و سپس به خورشت اضافه کنید که در این صورت ممکن است خورشت کمی ترش‌تر شود و همچنین دیگر نمی‌توانید به‌آسانی آن‌ها را از خورشت جدا کنید.

لیموعمانی‌ها را بعد از حدود نیم تا یک ساعت پس از اضافه کردن، از خورشت دربیاورید تا مانع از تلخ شدن آن شود.

 بهتر است گوشت خورشت قیمه اندکی کوچک‌تر از گوشت‌های خورشت‌های دیگر باشد.

 سعی کنید تا جایی که ممکن است و زعفران را از دستور پخت حذف نکنید.

سعی کنید به‌جای استفاده از چیپس خلالی از خود سیب‌زمینی سرخ‌شده استفاده کنید.

می‌توانید بعد از خیساندن لپه چند دقیقه آن‌ها را در آب بجوشانید و کف حاصل از جوشیدن را از آب جدا کنید تا بوی خاص آن از بین برود.

البته تفت دادن آن با گوشت نیز که در دستور پخت اشاره شد کمک شایانی به این کار خواهد کرد.

پیشنهاد: شیر کاکائو •  گز اصفهان • شربت پرتقال • کوکو اسفناج • کوکو قارچ سیب زمینی

  • mytools mytools

طرز تهیه شیر کاکائو

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ

طرز تهیه شیر کاکائو,شیر کاکائو,روش تهیه شیر کاکائو,دستور تهیه شیر کاکائو,طرز تهیه شیر کاکائو با خامه,طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی,طرز تهیه شیر کاکائو با شکلات تخته ای,مواد لازم برای تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو دنت,طرز تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو نذری هیئتهای محرم,شیر کاکائو مجلسی,طرز تهیه شیر کاکائو با گلاب,طرز استفاده از پودر کاکائو,طرز تهیه دسر شیر کاکائو,طرز تهیه شیر کاکائو کارخانه ای,طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی,طرز استفاده از پودر کاکائو,Chocolate milk

طرز تهیه شیر کاکائو

طرز تهیه شیر کاکائو,شیر کاکائو,روش تهیه شیر کاکائو,دستور تهیه شیر کاکائو,طرز تهیه شیر کاکائو با خامه,طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی,طرز تهیه شیر کاکائو با شکلات تخته ای,مواد لازم برای تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو دنت,طرز تهیه شیر کاکائو نذری,طرز تهیه شیر کاکائو نذری هیئتهای محرم,شیر کاکائو مجلسی,طرز تهیه شیر کاکائو با گلاب,طرز استفاده از پودر کاکائو,طرز تهیه دسر شیر کاکائو,طرز تهیه شیر کاکائو کارخانه ای,طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی,طرز استفاده از پودر کاکائو,Chocolate milk

کدتولز » آشپزی

دستور تهیه شیر کاکائو , آموزش طرز تهیه شیر کاکائو | شیر کاکائو به انگلیسی Chocolate milk

در کد تولز با شما هستیم با آمورزش طرز تهیه شیر کاکائو در منزل که به راحتی قابل درست کردن است و البته خوشمزه است

مواد لازم برای شیر کاکائو

 شیر  1لیوان

پودر کاکائو  1قاشق مربا خوری

شکر   1قاشق مرباخوری

طرز تهیه شیر کاکائو

برای تهیه یک شیر کاکائو خوب ابتدا یک پودر کاکائو خوب میخواهید.

اول اینکه پودر کاکائو را از جایی معتبر تهیه کنید دوم اینکه پودر کاکائو قهوه ای تیره مایل به قهوه ای سوخته است سوم اینکه پودر کاکائو تازمانی که عطر اون پا برجاست بوی خوبی از خود ساطع میکند.
نکته ی دوم این که اگر به طعم تلخ کاکائو عادت ندارید به ازای هر لیوان شیر یک قاشق مرباخوری پودر کاکائو و به همان میزان شکر اضافه کنید.

تلخی پودر کاکائو و شیرینی شکر وابسته به سلیقه ی شماست.
برای شیر کاکائو اول پودر و شکر را در یک ظرف مناسب مخلوط کنید در اینجا میتوانید میزان شکر و پودر را تنظیم کنید.

بعد مقداری از شیر را اضافه کنید در حدی که مطمئن شدید که شکر در شیر حل شده و خوب مخلوط را هم بزنید.

حالا روی حرارت قرار دهید و مرتب و آرام هم بزنید تا پودر در شیر حل شود. زمانی که مخلوط یکدست بود و اثری از گلوله بودن نبود زمان خاموش کردن حرارت است.

بعد از هم زدن و کمک به سرد شدن محلول (حدودا 30 ثانیه) مابقی شیر را اضافه و هم بزنید. میتوانید این نوشیدنی خوشمزه را سرد بنوشید یا گرم و داغ.

نکات حرفه ای تیه شیر کاکائو مجلسی
شیر کاکائو جزو نوشیدنی - نوشیدنی گرم میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه
شیر کاکائو را می توانید در وعده صبحانه - میان وعده - دسر - سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 1 نفر مناسب میباشد .

طرز تهیه شیر کاکائو نذری

همین مقدار را ضرب در مقدار تعداد افراد برای نذرید دادن کنید.

پیشنهاد: میلک شیک شکلات • غذای مقوی برای کودک یک ساله • عدس پلو  • خمیر پیتزا  • کوکو عدس

  • mytools mytools

طرز تهیه میلک شیک شکلات

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۶ ب.ظ

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی ساده,طرز تهیه میلک شیک شکلات تلخ,طرز تهیه میلک شیک شکلاتی بدون بستنی,طرز تهیه میلک شیک شکلات برای 4 نفر,طرز تهیه میلک شیک نوتلا,شیک شکلات چیست؟,طرز تهیه میلک شیک وانیلی,انواع میلک شیک,میلک شیک شکلات داغ,طرز تهیه میلک شیک قهوه,میلک شیک شکلات چیست

طرز تهیه میلک شیک شکلات

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی ساده,طرز تهیه میلک شیک شکلات تلخ,طرز تهیه میلک شیک شکلاتی بدون بستنی,طرز تهیه میلک شیک شکلات برای 4 نفر,طرز تهیه میلک شیک نوتلا,شیک شکلات چیست؟,طرز تهیه میلک شیک وانیلی,انواع میلک شیک,میلک شیک شکلات داغ,طرز تهیه میلک شیک قهوه,میلک شیک شکلات چیست

کدتولز » آشپزی

روش تهیه میلک شیک شکلات , آموزش طرز تهیه میلک شیک شکلات |  میلک شیک شکلات به انگلیسی milkshake

در کد تولز با شما هستیم با آمورزش طرز تهیه میلک شیک شکلات در منزل که به راحتی قابل درست کردن است و البته خوشمزه است

مواد لازم برای میلک شیک شکلات

بستنی وانیلی:4 اسکوپ
پودر کاکائو:یک قاشق غذاخوری
شیر:یک فنجان
شکلات :یک قاشق غذاخوری به صورت خرد شده

طرز تهیه میلک شیک شکلات

بستنی وانیلی را به همراه شیر و پودر کاکائو درون پارچ مخلوط کن ریخته و تا یکدست شدن میلی شیک آن را مخلوط کنید. سپس خرده های شکلات  را به آن اضافه کنید و فقط 2 بار دکمه مخلوط کن را فشار دهید تا خرد شوند.

نکات تکمیلی در مورد میلک شیک شکلات
میلک شیک شکلات جزو نوشیدنی - اسموتی و شیک میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 10 دقیقه
میلک شیک شکلات را می توانید در وعده صبحانه - میان وعده - دسر - سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 2 نفر مناسب میباشد . .

پیشنهاد: پاناکوتا شکلاتی • ذرت مکزیکی خانگی • قورمه سبزی • تخم مرغ رنگی سالاد ماکارونی

  • mytools mytools

خواب بادمجان

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادنجان,تعبیر خواب بادمجان امام صادق,تعبیر خواب خریدن بادمجان سیاه,تعبیر خواب کشک بادمجان,تعبیر خواب کاشتن بادمجان,خوردن بادمجان سرخ کرده در خواب,خورشت بادمجان در خواب,تعبیر خواب بادمجان مطیعی تهرانی,تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادمجان پوست کنده,تعبیر خواب بادمجان خریدن,تعبیر خواب خوردن بادمجان سرخ شده,تعبیر خواب بادمجان سرخ شده,تعبیر خواب بادمجان خوردن,تعبیر خواب بادنجان چیست,تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادنجان سیاه,تعبیر خواب بادمجان سیاه,تعبیر خواب بادمجان چیدن,تعبیر خواب بادمجان کبابی,تعبیر خواب بادمجان و گوجه,تعبیر خواب خرید بادمجان,تعبیر خریدن بادمجان در خواب

تعبیر خواب بادمجان

تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادنجان,تعبیر خواب بادمجان امام صادق,تعبیر خواب خریدن بادمجان سیاه,تعبیر خواب کشک بادمجان,تعبیر خواب کاشتن بادمجان,خوردن بادمجان سرخ کرده در خواب,خورشت بادمجان در خواب,تعبیر خواب بادمجان مطیعی تهرانی,تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادمجان پوست کنده,تعبیر خواب بادمجان خریدن,تعبیر خواب خوردن بادمجان سرخ شده,تعبیر خواب بادمجان سرخ شده,تعبیر خواب بادمجان خوردن,تعبیر خواب بادنجان چیست,تعبیر خواب بادمجان,تعبیر خواب بادنجان سیاه,تعبیر خواب بادمجان سیاه,تعبیر خواب بادمجان چیدن,تعبیر خواب بادمجان کبابی,تعبیر خواب بادمجان و گوجه,تعبیر خواب خرید بادمجان,تعبیر خریدن بادمجان در خواب

کد تولز »» تعبیر خواب »» tabire khab

تعبیر خواب بادمجان و یا دیدن خواب بادمجان در خواب | تعبیر خواب بادمجان خوردن Eggplant
dream interpretation

تعبیر خواب بادمجان خوردن
محمد بن سیرین گوید: بادمجان خوردن در خواب اگر به وقت بود و اگر بی وقت و اگر پخته بود و اگر خام، دلیل غم و اندوه بود بقدر آن که خورده بود، دلیل تر و خشک آن یکسان بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: نفایس الفنون تصریح دارد که خوردن بادمجان در در فصل خودش رأی و اندیشه و تعقل است ولی در خارج از فصل نیکو نیست. ممکن است شما در خواب بادمجان ببینید اما بادمجان محور خواب شما نباشد و تعبیرش تحت شعاع چیز دیگری که اساس رویای شماست قرار بگیرد پس نباید بد به دل آورد و صرفاً به دیدن بادمجان تعبیر نادرست داشت.

تعبیر خواب بادمجان فراوان
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که بادمجان بسیار داشت، لیکن جمله را ببخشید یا بفروخت یا از منزل خود بیرون انداخت و از آن بخورد، دلیل است که از غم و اندوه رسته شود.

تعبیر خواب بادمجان سیاه
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: بادمجان نیکو نیست بخصوص اگر پوست سیاه و براق داشته باشد. چنانچه در خواب ببینید که در دست خود بادمجان دارید و آن را به دیگری می‌دهید از جانب شما نسبت به آن شخص ستمی می‌شود و رنجی می‌رسد ولی اگر بادمجان را از دست به زمین بیافکنید یا از خانه بیرون بیاندازید گویای فرج از شدت و نجات از بلاست و راحتی و آسودگی نزدیک را بشارت می‌دهد.

تعبیر خواب پوست کندن بادمجان
مطیعی تهرانی: پوست کندن بادمجان نیز پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می‌آورد.

پیشنهاد: تعبیر خواب قند • تعبیر خواب هدیه گرفتن از مرده • تعبیر خواب غذا دادن به مرده •  تعبیر خواب آرایش صورت • تعبیر خواب آتش

  • mytools mytools

خواب قند

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۵ ب.ظ

تعبیر خواب قند از امام صادق,تعبیر خواب قند شکستن مرده,تعبیر خواب کله قند در خواب,تعبیر خواب قند ساییدن بر سر عروس,تعبیر خواب قند سابیدن بر سر عروس,تعبیر خواب قندان شیشه ای,تعبیر خواب شکستن قندان,تعبیر خواب قند,تعبیر خواب قندان,تعبیر خواب قند و شکر,تعبیر خواب قند خوردن,تعبیر خواب قندون,تعبیر خواب قند ساییدن,تعبیر خواب قندان قند,تعبیر خواب قندان خالی,تعبیر خواب قندان پر قند,تعبیر خواب قند و قندان,تعبیر خواب خرید قندان,تعبیر خواب خرید قند و شکر,تعبیر خواب قند شکر,تعبیر خواب قند خوردن,تعبیر خواب آب قند خوردن,تعبیر قند خوردن در خواب,تعبیر خواب چای خوردن با قند,تعبیر خواب قند سابیدن عروس

تعبیر خواب قند

تعبیر خواب قند از امام صادق,تعبیر خواب قند شکستن مرده,تعبیر خواب کله قند در خواب,تعبیر خواب قند ساییدن بر سر عروس,تعبیر خواب قند سابیدن بر سر عروس,تعبیر خواب قندان شیشه ای,تعبیر خواب شکستن قندان,تعبیر خواب قند,تعبیر خواب قندان,تعبیر خواب قند و شکر,تعبیر خواب قند خوردن,تعبیر خواب قندون,تعبیر خواب قند ساییدن,تعبیر خواب قندان قند,تعبیر خواب قندان خالی,تعبیر خواب قندان پر قند,تعبیر خواب قند و قندان,تعبیر خواب خرید قندان,تعبیر خواب خرید قند و شکر,تعبیر خواب قند شکر,تعبیر خواب قند خوردن,تعبیر خواب آب قند خوردن,تعبیر قند خوردن در خواب,تعبیر خواب چای خوردن با قند,تعبیر خواب قند سابیدن عروس

کد تولز »» تعبیر خواب »» tabire khab

تعبیر خواب قند و یا دیدن خواب قند در خواب | تعبیر خواب قند خوردن
sugar dream interpretation

تعبیر خواب قند ابن سیرین
تعبیرخواب قند خوردن از نگاه ابن سیرین این است که به تعجیل و عجله کاری انجام شود و از انجام آن تعجیل پشیمان شود.

معنی قند دیدن در خواب این است که به حدِ آن قند مال حاصل شود.

قند فروختن در خواب به معنی این است که شخصِ خواب بیننده ضرر و زیان می بیند.

قند خریدن در خواب بهتر از فروختن قند در خواب است.

تعبیر خواب قند منوچهر مطیعی تهرانی
معنی قند در خواب بیشتر بر سود و نفع و بهره و مال و آن اتفاقاتی که به نفع مادیات است و قند در خواب نیز دلیل بر کامروایی و خوشی است همانگونه در دنیای واقعیِ بیرون از خواب قند، در ذهن ما تصویری شیرینی دارد.

قند خوردن در خواب کمتر در محور خواب است و کاملا امری طبیعی است.

گاهی اتفاق می افتد که در خواب ببینیم قندِ بسیار زیاد و فراوانی خریده ام و به منزل می بریم، تعبیرِ این نوع خواب این است که سود و نفعی عاید ما و خانوادمان می شود.

قندِ کم خوشی و شیرینی زودگذر است و قندِ زیاد مال و منال است.

تعبیر خواب قند خوردن
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: خوردن قند در خواب کاملاً طبیعی است و به ندرت ممکن است محور خواب قرار بگیرد. اتفاق می‌افتد که در خواب می‌بینیم قند فراوانی خریده‌ایم و به خانه می‌بریم این سود و نفعی است که عاید ما و خانواده ما می‌گردد که بیننده خواب عامل آن است. قند زیاد مال است و قند کم که بخوریم شیرینی و خوشی زودگذر است.

ابن سیرین می‌گوید:
اگر در خواب ببینی قند خورده‌ای، تعبیرش این است که کاری را با عجله انجام می‌دهی و از آن پشیمان می‌شوی.
اگر ببینی دارای مقدار فراوان و انبوهی از قند هستی، یعنی به اندازه آن مال و اموال کسب خواهی کرد.

تعبیر خواب خوردن قند به همراه قهوه
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر قند را با چیز تلخ آمیخته بخورید بهتر است. مثلاً در خواب ببینید که قهوه را با قند می‌خورید، این نشانی است از زدودن غم و اندوه.

تعبیر خواب قند تعارف کردن
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: تعارف قند خوب است چون می‌گوید که در شادی خود دیگران را سهیم می‌کنید.

تعبیر خواب قند شکستن
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر در خواب ببینید که با قندشکن قند می‌شکنید با پول خود کاری انجام می‌دهید که سود بخش است و سرگرم کننده و می‌تواند دیگران را نیز مفید واقع شود.

تعبیر خواب خریدن و فروختن قند
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:
اگر در خواب ببینید قند می‌خرید خوب است زیرا می‌گوید به امری شادی بخش دسترسی می‌یابید ولی قند فروختن در خواب خوب نیست.
اگر قند را بفروشید شادی خود را از دست می‌دهید.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی قند فروخته‌ای، تعبیرش زیان می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی تعبیر خریدن آن بهتر از فروختن است.

پیشنهاد: تعبیر خواب انار • تعبیر خواب نماز • تعبیر خواب دریا • تعبیر خواب گردو • تعبیر خواب پول

  • mytools mytools

خواب انار

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۳ ب.ظ

تعبیر خواب انار امام صادق,تعبیر خواب انار برای زن باردار,تعبیر خواب انار خوردن,تعبیر خواب انار حضرت یوسف,تعبیر خواب انار ابن سیرین,تعبیر خواب انار ترک خورده,تعبیر خواب درخت انار,تعبیر خواب انار دادن به دیگران,تعبیر خواب انار,تعبیر خواب آب انار,تعبیر خواب انار قرمز, تعبیر خواب انار چیدن,تعبیر خواب انار ترش , تعبیر خواب انار شیرین,تعبیر خواب گرفتن انار از دست نامزد

تعبیر خواب انار

تعبیر خواب انار امام صادق,تعبیر خواب انار برای زن باردار,تعبیر خواب انار خوردن,تعبیر خواب انار حضرت یوسف,تعبیر خواب انار ابن سیرین,تعبیر خواب انار ترک خورده,تعبیر خواب درخت انار,تعبیر خواب انار دادن به دیگران,تعبیر خواب انار,تعبیر خواب آب انار,تعبیر خواب انار قرمز, تعبیر خواب انار چیدن,تعبیر خواب انار ترش , تعبیر خواب انار شیرین,تعبیر خواب گرفتن انار از دست نامزد

کد تولز »» تعبیر خواب »» tabire khab

تعبیر خواب انار و یا دیدن خواب انار در خواب | تعبیر خواب انار خوردن pomegranate-dream-interpretation

تعبیر خواب انار برای زن باردار

 دیدن انار در خوابتان بیانگر باروری، سلامت، زندگی و طول عمر است.

تعبیر خواب انار
حضرت دانیال گوید: تعبیر انار، مال و اموال می‌باشد، ولی به اندازۀ سعی و همت تو، مخصوصاًً اگر در فصل انار خواب آن را ببینی، ولی اگر در بیداری فصل انار نباشد، تعبیرش بد است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: انار میوه ای است بهشتی و دیدن آن در خواب نیکو است. معبران کهن انار را به مال و پول تعبیر کرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها مقدار پولی را که به دست بیننده خواب می‌رسد برآورد کرده و هر انار را هزار درم نوشته‌اند که مثلاً می‌توانیم بگویم هزار تومان. این تعبیر از آن جهت شده که انار دانه دانه است و در قدیم که اسکناس و چک وجود نداشت معاملات صرفاً با سکه انجام می‌گرفت لذا هر انار را هزار سکه بر آورد کرده‌اند.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن انار در خواب، نشانه آن است که از استعدادهای خود در راهی درست بهره برداری می‌کنید و پیوسته به دانش خود می‌افزایید.

اسماعیل بن اشعث گوید: اگر پادشاه بیند اناری داشت ولایت شهر یابد و بازرگان را ده هزار درم و بازاری راهزار درم و مردم درویش را ده درم یا یک درم است.

تعبیر خواب انار خوردن
آنلی بیتون گوید: خوردن انار در خواب، علامت آن است که اسیر و تسلیم زیبایی‌های فردی خواهید شد.

لیلا برایت می‌گوید: دیدن یا خوردن انار در خواب. بیانگر رهایی از اتهمامات دیگران نسبت به شما است.

تعبیر خواب انار کتاب سرزمین رویاها
یک انار را به دو قسمت می‌کنید: طلبکاران شما دنبال دردسر می‌گردند.
انار می‌خورید: خوشبختی و سلامت
یک ظرف پر از انار دارید: بدون فکر کاری انجام ندهید.

پیشنهاد: تعبیر خواب گیلاس • تعبیر خواب گرگ • تعبیر خواب زلزله • تعبیر خواب انگشتر • تعبیر خواب آب

  • mytools mytools

پاناکوتا شکلاتی

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

پاناکوتا شکلاتی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی بدون خامه,طرز تهیه پاناکوتا قهوه,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله,طرز تهیه پاناکوتا انار,طرز تهیه پاناکوتا شکلات,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی مرحله به مرحله,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی ساده,طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی وانیلی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی آماده,طرز تهیه پاناکوتای شکلات تلخ,طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی کاله,طرز تهیه پاناکوتای شکلات سفید

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی مرحله به مرحله و نکات تهیه پاناکوتا شکلاتی

پاناکوتا شکلاتی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی بدون خامه,طرز تهیه پاناکوتا قهوه,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله,طرز تهیه پاناکوتا انار,طرز تهیه پاناکوتا شکلات,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی مرحله به مرحله,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی ساده,طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی وانیلی,طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی آماده,طرز تهیه پاناکوتای شکلات تلخ,طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی کاله,طرز تهیه پاناکوتای شکلات سفید

کدتولز » آشپزی 

روش تهیه پاناکوتا شکلاتی , آموزش طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی |  پاناکوتا شکلاتی به انگلیسی Panna cotta

در کد تولز با شما هستیم با آمورزش طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی در منزل که به راحتی قابل درست کردن است و البته خوشمزه است

مواد لازم برای پاناکوتا شکلاتی

2 پیمانه خامه
نیم پیمانه شیر
نیم پیمانه شکر
1 قاشق چایخوری وانیل
2 قاشق چایخوری  پودر قهوه فوری
1 قاشق چایخوری پودر قند
نیم پیمانه آب جوش
2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
7 قاشق چایخوری پودر ژلاتین
نیم قاشق چایخوری وانیل

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

1.داخل کاسه ای 7 قاشق چایخوری ژلاتین را با 7 قاشق چایخوری آب مخلوط کنید و روی بخار آب قرار دهید تا پودر ژلاتین حل شود ؛ حدود 5 دقیقه روی بخار آب ژلاتین را هم بزنید تا یکدست شود و اگر احساس کردید ژلاتین خشک است چند قاشق دیگر نیز آب اضافه کنید.
2. درون قابلمه شکر را با شیر و خامه مخلوط کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید و حدود 10-15 دقیقه هم بزنید تا مواد غلیظ و یکدست شوند سپس وانیل را اضافه نمائید.
3. مواد را نصف کنید و در 2 قابلمه جداگانه بریزید و به یکی از قابلمه ها پودر کاکائو اضافه کنید ، نصف ژلاتین را به قابلمه مواد ساده و نصف دیگر ژلاتین را به قابلمه مواد کاکائویی اضافه کنید و خوب مخلوط نمائید سپس از روی حرارت بردارید.
4. مواد را از یک صافی رد کنید تا یکدست شوند سپس اجازه دهید به دمای محیط برسند.
5. داخل لیوان لایه لایه از مایه پاناکوتا بریزید ، هر لایه ای که ریخته شد 5 دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا پاناکوتا خودش را بگیرد سپس لایه بعدی را اضافه کنید.
6. پودر قهوه فوری را با 1 قاشق چایخوری پودر قند و نصف لیوان آب جوش مخلوط کنید سپس 2 قاشق غذاخوری از ژلاتین حل شده به آن اضافه کنید ( در زمان اضافه کردن ژلاتین به مواد اصلی حدود 2 قاشق غذاخوری برای قهوه کنار بگذارید ).
7. لایه آخر را با قهوه ای که آماده کرده اید بپوشانید و داخل یخچال قرار دهید تا پاناکوتا خنک و اماده سرو شود.

نکات تکمیلی در مورد پاناکوتا شکلاتی
می توانید بجای پودر قهوه فوری از پودر نسکافه استفاده کنید اما بهترین نوع قهوه برای روی پاناکوتا قهوه اسپرسو می باشد

پیشنهاد:شربت به لیمو • آش رشته • شیر برنج • ژله رولی جوجه کباب

  • mytools mytools