آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

۲۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پست 105

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۱۲ ق.ظ
  • mytools mytools

فیلم

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۲ ب.ظ
  • mytools mytools

پست 95

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ق.ظ
  • mytools mytools

نایک: فقط انجامش بده! مک دونالد: من عاشقشم! آدیداس: غیر ممکن وجود نداره. دیزنی لند: شادترین نقطه ی روی زمین ریبوک: من همانی هستم که هستم. K.F.C: غذای عالی پورشه: جایگزینی نیست. IBM: راه حلی برای سیاره هوشمند. سونی: باورش کن. آی مکس: بزرگ فکر کن. پلی استیشن: در دنیای خود زندگی کنید، در دنیای ما بازی کنید. Dunkin’ Donuts: آمریکا با دانکن اداره می‌شود کانن: آن چیزی که ما اعتقاد داریم را ببینید. نیکون: در قلب تصویر کداک: لحظاتت را به اشتراک بذار، زندگی ات را به اشتراک بذار.

خرید رپورتاژ آگهی

  • mytools mytools

سقوط هواپیما در خراسان شمالی

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۸ ق.ظ

سقوط هواپیما در خراسان شمالی ساعت ۱۳:۴۰ یکشنبه ۳۰ خردادماه سقوط هواپیمای آموزشی در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی، حدفاصل جنگل گلستان و چمن بید به هلال احمر استان گزارش شد . امدادگران پایگاه امداد و نجات رباط قره بیل به محل حادثه اعزام شدند. این هواپیما که از بجنورد به سمت کلاله در استان گلستان در حال پرواز بود، ۲ سرنشین داشت که هر دو سر نشین آن جان خود را از دست دادند.

خرید بلیط هواپیما

  • mytools mytools

لینک چیست؟

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۷ ق.ظ

ینک‌ (Link) که مختصر کلمه‌ی هایپرلینک (Hyperlink) است، یک شی(Object) HTML است که به شما این امکان را  می‌دهد هنگام کلیک کردن روی آن ، به یک صفحه‌ جدید بروید. تقریباً در همه صفحات وب لینک‌ها یافت می‌شوند و وسیله‌ای ساده برای حرکت بین صفحات در وب است. لینک‌ها را می‌توان به متن، تصاویر یا سایر عناصر(Elements) HTML پیوست کرد.

ساختار لینک چگونه است؟ لینک‌های ارتباطی با تگ  <a>ایجاد می‌شوند. به عنوان مثال: <a href="URL"> Link text </a> ویژگی href آدرس مقصد را مشخص می‌کند. Link text قسمت قابل مشاهده‌ی لینک است. که به آن Anchor text  نیز می‌گویند.

لازم به ذکر است انتخاب انکرتکست برای سئو اهمیت دارد. انکرتکست می‌تواند یکی از موارد زیر باشد: عین کلمه کلیدی کلمه کلیدی به همراه متن دیگر نام وب‌سایت یا متن همراه با نام وب‌سایت آدرس وب‌سایت عبارات کلی مثل «اینجا کلیک کنید»

خرید بک لینک

  • mytools mytools

قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید چند روز دیگر تمام می شود و به نظر می رسد به زودی شاهد جدایی این بازین باتجربه از جمع کهکشانی ها خواهیم بود. البته در روزهای اخیر اخباری در مورد تعدیل مواضع راموس و پذیرش تمدید قرارداد به مدت یک سال منتشر شده است. ایکر کاسیاس که در سال 2015 تقریبا مسیری مشابه حال و روز فعلی سرخیو راموس را طی کرد، مدعی شد همه از ماندن این بازیکن در رئال مادرید خوشحال خواهند شد.

رئال مادرید

  • mytools mytools

لحظاتی پیش باشگاه پونفرادینا که در لالیگای دو حضور دارد و فصل گذشته در رتبه هفتم قرار گرفته است، خبر توافق خود با دروازه‌بان ایرانی سابق تیم فوتبال ماریتیمو را منتشر کرد.

عابدزاده که فصل گذشته عنوان بهترین دروازه‌بان فصل پرتغال را به دست آورده بود، سالهاست که درباره رویایش برای حضور در فوتبال اسپانیا می‌گوید و به همین دلیل و باوجود پیشنهاداتی که از یکی دو تیم در یونان و پرتغال (پاناتینایکوس، بواویشتا و...) داشته است، در نهایت این تیم مربوط به لیگ سگوندا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

عابدزاده در هفته‌ های گذشته برای حضور در لالیگا و تیم‌های مثل مایورکا و کادیز نیز امکان سنجی کرده اما مسئله پاسپورت ایرانی مانع بزرگی در انتقال او بود و حالا این تیم اسپانیایی پونفرادینا با او به توافق رسیده تا این دروازه‌بان ایرانی به رویایش ادامه دهد.

باشگاه پونفرادینا با این تصور از یک خرید بزرگ تابستانی رونمایی کرد؛ گلر تیم ملی ایران و بهترین دروازه‌بان فصل پیش لیگ پرتغال. هدف بزرگ عابدزاده همواره حضور در لیگ فوتبال اسپانیا و بازی در سطح اول لالیگا بوده و تصور می‌کند با ترک پرتغال و عقد قرارداد با پونفرادینا به این هدف نزدیک تر خواهد شد.

او در زمان حضور در لیگ پرتغال در تیم‌های باریرنسه و ماریتیمو حضور یافت و از پایین ترین سطح ناباوری علاقه‌مندان به فوتبال در ایران تبدیل به چهره ای شد که حالا صدهاهزار  هوادار دارد .

پونفرادینا فصل گذشته را در رتبه هشتم لیگ ۲۲ تیمی اسپانیا سپری کرد. این تیم در روزهای اخیر چند بازیکن جدید به خدمت گرفته که یکی از آنها لوچو گارسیا دروازه‌بان کلمبیایی است که احتمالا رقیب عابدزاده خواهد بود. هدایت این تیم نیز برعهده آندونی آلونسو اسپانیایی است

که سابقه بازی در هرکولس اسپانیا را دارد و از این پس سرمربی امیر عابدزاده خواهد بود. سطح لیگ سگوندای اسپانیا بسیار بالاست و تیم‌هایی چون آلمریا، ایبار، خرونا، لاس‌پالماس، لگانس، مالاگا، وایادولید و... در آن حضور دارند و طبیعتاً بازیکنان جدید الورود به این لیگ نیز باید تلاش بسیار زیادی برای حضور در ترکیب اصلی انجام دهند.

 

نتایج زنده

  • mytools mytools

عکس پروفایل بدون متن دخترونه غمگین

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۹ ق.ظ

 

 

عکس پروفایل غمگین بدون متن | کد تولز

 

منبع: عکس پروفایل

 

  • mytools mytools

What is the new name of Isfahan?

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ق.ظ

What is the new name of Isfahan?
listen)), historically also rendered in English as Ispahan, Spahan, Sepahan, Esfahan or Hispahan, is a major city in Iran, Greater Isfahan Region. It is located 406 kilometres (252 miles) south of Tehran and is the capital of Isfahan Province.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان

  • mytools mytools