آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

دانلود فیلم ساعت 5 عصر

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۵ ب.ظ

دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری با لینک مستقیم

دانلود فیلم ساعت 5 عصر با کیفیت بالا

دانلود فیلم ساعت 5 عصربا لینک مستقیم با حجم کم

دانلود فیلم ایرانی جدید ساعت 5 عصر

دانلود رایگان فیلم ساعت 5 عصر با لینک مستقیم

Download Saat-e Panj-e Asr movie

دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری

مشخصات فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری با لینک مستقیم

نام فیلم: ساعت 5 عصر

محصول: ایران

کیفیت: 720p-480p

سال انتشار: 1395

فرمت: mkv

کارگردان: مهران مدیری

گروه فیلم : اجتماعی ، کمدی

سال تولید : 1395

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری:

مهران مدیری,امیر جعفری,سیامک انصارى، آزاده صمدىو مردم ….

خلاصه داستان فیلم ساعت 5 عصر:

ساعت 5 عصر داستان فیلمی است از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد با لینک مستقیم رایگان از سایت جت فیلم دانلود کنید

فیلمی است از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

بعد از برنامه “دورهمی” دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگی و تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم. من از 365 روز سال 360 روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم.

من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنم که جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد.

طرح فیلمنامه “ساعت پنج عصر” از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم. اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است.

دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری با لینک مستقیم

بخش دانلود فیلم :

تریلر رسمی فیلم ساعت 5 عصر با لینک مستقیم



دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری با لینک مستقیم

Download

:¤::¤:

دانلود فیلم با کیفیت HD 720

Download
:¤::¤:

دانلود فیلم با کیفیت 480 HQ
Download

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد 3

اخبار فیلم ساعت 5 عصر اثری از مهران مدیری
نام فیلم “ساعت پنج عصر” است که یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است. ممکن است در هر سکانسی بین 600 تا 700 نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت 5

عکس های خفن بازیگران ایرانی فیلم ساعت 5 عصر

دانلود فیلم ساعت 5 عصر با لینک مستقیم

مهران مدیری و سیامک انصاری در فیلم ساعت 5 عصر

مرتبط:

دانلود فیلم کوروش کبیر

دانلود فیلم آتش و قداره

دانلود فیلم سریال,دانلود فیلم سریال ایرانی خارجی,دانلود فیلم ایرانی جدید

برچسب ها:       

دانلود فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری با لینک مستقیم


  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی