آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

جوانه گندم برای چاقی صورت,پودر جوانه گندم برای چاقی,  پودر جوانه گندم برای چاقی صورت,ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت,جوانه گندم برای چاق شدن,جوانه گندم و چاقی صورت,پودر جوانه گندم,جوانه گندم برای چاقی,جوانه گندم و چاقی,نحوه مصرف جوانه گندم برای چاقی,خواص پودر جوانه گندم برای چاقی,روغن جوانه گندم برای چاقی صورت,درمان لاغری صورت,قرص چاقی صورت,خواص جوانه گندم برای چاقی صورت,تاثیر جوانه گندم بر چاقی صورت,چاقی صورت و گونه,چاق شدن سریع صورت,چاقی صورت با جوانه گندم,مصرف جوانه گندم برای چاقی,برای چاقی صورت,چاقی صورت,خواص جوانه گندم برای چاقی,داروی چاقی صورت,چاقی صورت با داروی گیاهی,چاقی سریع صورت,چاقی صورت در یک هفته,چاقی با جوانه گندم,پودر جوانه گندم برای لاغری

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت,طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن,طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن صورت,نحوه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

در این مقاله از بخش پزشکی و سلامت می خواهیم طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن صورت و نحوه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن با هم مرور کنیم,سعی کردیم به تمامی پرسش های شما در مورد چاقی صورت با استفاده از جوانه گندم یا پودرش پاسخ دهیم اگر دوست دارید بدانید طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن به چه شکل است مقاله طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت را تا انتها مطالعه کنید.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

چطور پودر جوانه گندم را برای چاقی یا لاغری ام استفاده کنم؟

پودر جوانه گندم مکملی بسیار مفید برای بدن می باشد که هم می تواند چاق کننده و هم لاغر کننده باشد. اگر این پودر را به قصد چاق شدن مصرف میکنید باید ده دقیقه پس از غذا آن را میل کنید. اما اگر قصد لاغرشدن دارید باید پودر را ده دققیه قبل از غذا میل کنید. البته علاوه بر افزایش یا کاهش وزن این پودر دارای خواص بیشماری است از جمله جلوگیری از ریزش موها و زیبایی پوست.

خواص: پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. ی پودر جوانه گندم غنی از ویتامین E و B است .

ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسید محسوب می‌شود که در پیشگیری از اکسیده شدن کلسترول مفید بوده و باعث کاهش بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. همچنین جوانه‌ها دارای فیبر، سلنیوم و فینریوم هستند که در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان روده موثر شناخته شده‌اند و برای رفع یبوست مفید هستند

 طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

برای چاقی صورتم چطور پودر جوانه گندم را مصرف کنم؟ و خواص جوانه گندم برای چاق شدن و چاقی سریع چهره شما

برای چاقی صورت هروز بعد از غذا یک قاشق جوانه گندم و جوانه جو را در یک لیوان شیر مخلوط و با یک قاشق عسل یا شکر شیرین و میل کنید

برای کودک:بجاى شیر مادر براى طفل از چهار ماهگى به بالا جوانه گندم را نرم بسایید و با آب انگور مخلوط نموده و به طفل بخورانید.

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است.

ویتامین E امروزه به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود . سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها موثر شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور می توانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید که موجب شادی و طراوت و روشنی پوست می شود. به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه روی پوست صورت بگذارید.

همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

در واقع جوانه ها مواد غذایی هستند که با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح محسوب می شوند.

در سنین مختلف، مردان بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از زنان به پروتئین و ویتامین های ب۶ ، ب۱۲ ، آ و اسید فولیک و املاح کلسیم، فسفر، روی و ید نیاز دارند. اما در خصوص زنان باردار و خانم های شیرده، بالاترین نیازهای غذایی، در نظر گرفته شده و حتی در مواردی از مقدار مصرف مردان نیز به مراتب بیشتر است.

در سنین بالا به علت تحرک کمتر، نیاز بدن به انرژی کاسته شده، ولی در مقابل نیاز به ویتامین ها، املاح و پروتئین افزایش می یابد. با مصرف جوانه های مختلف می توانید مقدار قابل توجهی از ویتامین های ب را به بدن برسانید. توجه به این موضوع که تامین ویتامین های ث و ای، بتاکاروتن و سلنیوم می تواند از اکسیداسیون چربی ها در بدن جلوگیری کند و نیز تأمین منیزیم می تواند فشار خون را کنترل نماید، به نقش مهم جوانه ها و گنجاندن آنها در برنامه غذایی روزانه بیشتر پی می بریم.

اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا میل کنید و اگر می خواهید چاق شوید آن را ۱۰ دقیقه بعد از صرف غذا بخورید.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

مرتبط:

علت خستگی و خواب آلودگی در طول روز

ایا پیاده روی برای دیسک کمر مفید است

موفقیت

دکسترومتورفان

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی