آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

دانلود فیلم رحمان 1400

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

دانلود فیلم رحمان 1400 و تماشای فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ مدیری و گلزار

فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ به انگلیسی rahman 1400_فیلم ایرانی رحمان 1400 در ژانر کمدی احتمالا به اکران نوروزی در سال 98 برسد و 7 ماه پس از آن شاهد نمایش فیلم طنز رحمان 1400 با هنرنمایی مهران مدیری و محمد رضا گلزار در شبکه نمایش خانگی باشیم به محض انتشار دانلود فیلم رحمان۱۴۰۰ در بخش دانلود فیلم ایرانی ابزار وبلاگ کدتولز قرار خواهد گرفت.

جدیدترین ساخته ی سینمایی منوچهر هادی رحمان 1400 (رحمان ۱۴۰۰) است که سابقه ساخت فیلم پرفروش آینه بغل (دانلود فیلم آینه بغل) را دارد بازیگران کمدی ایرانی فیلم رحمان 1400 عبارتند از سعید آقا خانی به عنوان نقش اول فیلم با نام رحمان_مهران مدیری در نقش جالوسی و سایر بازیگران بهرام افشاری_ساره بیات_غلامرضا نیکخواه_محمد رضا گلزار و یکتا ناصر

در تازه ترین اخباری که از فیلم سینمایی رحمان 1400 منتشر شد در تاریخ امروز 22 اسفند 97 پوستر فیلم رحمان ۱۴۰۰ رسما رونمایی شد.

دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰,دانلود فیلم رحمان 1400

عکس پروفایل ارائه شده از فیلم رحمان 1400 که در آن رضا گلزار و مهران مدیری را مشاهده می کنید » دانلود فیلم رحمان 1400 و تماشای فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ مدیری و گلزار

تریلر ارائه شده از فیلم سینمایی رحمان 1400 » دانلود فیلم رحمان 1400 و تماشای فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ مدیری و گلزار

پیش از این دانلود سریال سال های دور از خانهدانلود فیلم وای آمپولدانلود سریال هیولا-دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده-دانلود فیلم پاستاریونی-دانلود فیلم هشتگ-دانلود فیلم خانم یایا برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.

رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی با تهیه کنندگی علی سرتیبی در سال 97 ساخته شده است گلزار بازیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ در مورد این فیلم گفته است که مطمئنم مردم پس از دیدن رحمان ۱۴۰۰ مثل من راضی و خوشحال هستند از نکات جالب توجه فیلم این است که قرار بود رحمان ۱۴۰۰ با نام قبلی خزه منتشر شود که کلا کنسل و پروژه جدید با نام رحمان 1400 کلید خورد.

اما داستان فیلم سینمایی رحمان 1400 چیست ؟ رحمان که مشکلات اقتصادی فراوانی دارد برای قرض گرفتن پول به جالوسی مدیر عامل شرکت مراجعه می کند ولی جالوسی با بازی مهران مدیری چکی برای سال 1400 می کشد!؟

منوچهر هادی کارگردان فیلم کمدی فیلم رحمان ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرده است که این فیلم به اکران نوروزی 98 برسد و تمامی رکوردهای فروش فیلم در سینمای ایران را بشکند.

در صورتی که هر گونه سوال در مورد فیلم ایرانی رحمان هزار و چهارصد منوچهر هادی دارید لطفا در همین صفحه در قسمت کامنت ها برای ما ارسال کنید خوشحال می شویم نظرات و نقد های شما را در مورد فیلم کمدی رحمان هزار و چهارصد بشنویم.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی