آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ


چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ ا

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند

سوال های بسیاری در مورد شناسایی افرادی که اکانت اینستاگرام ما را بررسی می کنند پرسیده می شود مثل اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ یا به صورت صحیح تر چگونه بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل اکانت اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ و آیا واقعا راهی وجود دارد تا بفهمیم چه کسی در اینستاگرام اکانت ما را کنترل می کند؟

امروزه اینستاگرام به دلیل داشتن ویژگی های شگفت انگیز تبدیل به محبوبترین شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدیو است مخصوصا حالا که اینستاگرام بخشی از شبکه اجتماعی فیس بوک هم شده است مردم تمایل بیشتری نسبت به استفادهروزانه از اینستاگرام دارند.

اگر شما در گوشی و تبلت خود از اینستاگرام استفاده می کنید می توانید پروفایل تمام کاربران عضو شده را ببینید اما برخی دوست دارند بدانند چه کسی عکس پروفایل اینستاگرامشان را چک می کند , در اینستاگرام تقریبا همه افراد مشهور با طرفداران ارتباط دارند و زندگی اجتماعی خود را به اشتراک می گذارند.

Instagram در مواردی دیگر به کسب و کار بازاریابان , مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان کمک می کند تا یک نام تجاری قدرتمند برای خود بسازند هیچ قطعیتی برای اینکه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند وجود ندارد اما یک بار برای همیشه از شایعه تا واقعیت این موضوع را با تمامی جزئیات بررسی می کنیم.

اگر وقت خواندن پست ردیابی بازدیدکندگان اکانت اینستاگرام را ندارید برای دانستن فقط کافی است مورد 7 و 8 را مطالعه کنید!

ترفندهای یافتن کسانی که از اکانت اینستاگرام شما بازدید کرده اند

روش های خوبی وجود دارد که با کمی جستجو متوجه خواهید که چه کسی عکس پروفایل و اکانت اینستای شما را چک کرده است تمامی ترفندهای ارائه شده تا حد امکان در این مقاله از سایت ابزار وبلاگ کد تو لز کاملا رایگان است و تنها نیاز به صرف کمی زمان برای تحقیق در مورد نرم افزار اندرویدی موبایل و تبلت دارید.

 

چه کسانی پروفایل و اکانت اینستاگرام ما را بررسی می کنند؟

1_مدیریت قدرتمند فالوورهای اینستاگرام (Followers Insight for Instagram)

با اپلیکیشن Follower Insight می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام تحت نظر بگیرید برنامه Followers Insight کسانی که در پروفایل اینستاگرام شما تجسس می کنند را نشان خواهد داد ممکن است شخصی در اینستاگرام شما را دنبال کند یا آنفالو و یا بلاک کند هر کدام از این سه فعالیت که رخ بدهد اپلیکیشن ردیابی می کند و یک اطلاعیه (notification) برای شما ارسال می کند.

پس از تست های که از برنامه اندروید Follower Insight for Instagram گرفتیم مشخص شد با رابط کاربری ساده ایده های بهتری برای شناسایی افرادی که پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند ارائه می دهد.

قابلیت های برنامه مدیریت قدرتمند فالوور Followers Insight عبارتند از:

  • قابلیت لاگین چندین اکانت اینستاگرام به صورت همزمان
  • ردیابی افرادی که شما را بلاک می کنند
  • ردیابی دنبال کننده هایی که پیج شما را دنبال نمی کنند؟!!!
  • ردیابی افرادی که شما را آنفالو می کنند
  • ردیابی افرادی که دنبال کننده شما هستند

لینک دانلود Followers Insight for Instagram از گوگل پلی

پیشنهاد:

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی