آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

جملات عاشقانه

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

تو این دنیای بزرگ یا کوچیک حتما شخصی وجود دارد که شما را مجبور به لبخند زدن می کند! و احساس خوبی می کنید! این شخص می تواند یک آشنا , یک دوست ,  یک غریبه , یک فامیل یا خیلی دور به شما باشد چرا نتوانید با جمله های عاشقانه و زیبا مخاطب خاصتان را خوشحال کنید؟ 30 متن عمیق جدید زیبا و عاشقانه را با ترجمه انگلیسی ویژه مخاطب خاص آماده کردیم همه جمله ها در حد امکان کوتاه اما با معنایی عمیق انتخاب شده اند امیدواریم از پست  “جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص” از ابزار وبلاگ کد تولز لذت ببرید.

 

“نور زندگی من Light of My Life” فقط یک جمله ساده است نه؟

 

1_تو نیمه بهتره منی

این جمله ی عاشقانه به شریک زندگی شما یا همان مخاطب خاصتان اشاره می کند بعضی ها می گویند “نیمه دیگر من” اما گفتن “منو کامل می کنی – نیمه بهتره منی” احترام بیشتری را نسبت به جمله عاشقانه قبلی تعریف می کند و به این معنی است که او شخصیت شما را بهتر می کند.

 

2_جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

من و کامل می کنی » » » You complete me 

 

3_ رویا در واقعیت

کمی صادق باشیم گاهی اوقات عاشق شدن تبدیل به یک رویا در زندگی واقعی می شود – گاهی اوقات هم رویای شما در واقعیت تعبیر می شود “تو مثل یک رویا در واقعیت هستی

 

4_جمله عاشقانه زیبا برای مخاطب ویژه

منبع قدرت منی برای قویتر شدن » » » You are my source of strength

 

5_با عشق جهانگردی کنید

عشق باعث می شود دنیا به حرکت درآید برخی افراد فکر می کنند با پول می توان جهانگردی کرد اما برای عاشقانه های واقعی , عشق مهم ترین چیز در زندگی است “با تو دنیای من می چرخد

 

6_جملات رمانتیک زیبا و خاص

برای زندگی همیشه بهت نیاز دارم » » » I will always need you in my life

 

7_عشق در نگاه اول

 همه ما عشق در نگاه اول را در فیلم و سریال های عاشقانه تلویزیونی تماشا کرده ایم و ممکن است برای برخی نیز اتفاق افتاده باشد , اگر برای اولین بار این حس را دارید , شاید یک عاشق واقعی هستید! “عشق در نگاه اول

 

8_جملات عاشقانه جدید برای شنونده اختصاصی

هر وقت که با توام احساس می کنم در خانه ام » » » Whenever I’m with you I feel like I am home

 

9_وقتی با شما هستم یک زن بهترم – یک مرد بهترم

همه آدم ها از جمله مخاطب خاصتان عاشق دانستنن این است که چه تاثیری بر زندگی شما دارد.

 

10_جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

من میخوام با تو بزرگ شم  » » » I wanna Grow Old with you

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

پیشنهاد تماشا و انتخاب عکس پروفایل خاص جدید: عکس پروفایل خاص

 

11. امیدوارم با هم رشد کنیم

این جمله عاشقانه به مخاب خاصتان به او اجازه می دهد که بداند عشق شما یک تلنگر نیست یک تعهد برای مسیری طولانی در زندگی است “میخوام با تو بزرگ شم

 

12_جمله عاشقانه خاص زیبا برای مخاطب ویژه

دوست دارم بیشتر از دیروز اما کمتره فردا  » » » I love you more than yesterday but less than tomorrow

 

13_برای من یکی

این جمله عاشقانه برای مخاطب ویژه شما به صورت غیر مستقیم می گوید: تنها کسی است که شما می خواهید با او باشید “برای من یکی

 

14_جمله های عاشقانه و زیبا برای مخاطب Sentences Romantic Specific contact

من و خوشحال ترین آدم زنده دنیا میکنی » » » You make me the happiest person alive

 

15_عاشقه اینم که میتونم خودمو کنارت ببینم

این جمله عاشقونه زیبا به طور شفاف تاکید می کند که مخاطب کاملا خاص است.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی