آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

ترکیب احتمالی بازی

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

ترکیب احتمالی بازی رئال ماردید و بارسلونا

الکلاسیکو,ال کلاسیکو,بازی رئال مادرید و بارسلونا

ترکیب احتمالی بارسلونا: سیله سن، پیکه، اومتیتی، سرجی روبرتو، آلبا، اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ، سوارز، مسی، نیمار(آلکاسر)

ترکیب احتمالی رئال مادرید: ناواس، راموس، واران، کارواخال، مارسلو، کوواچیچ، کاسیمیرو، ایسکو، بیل، لوکاس و بنزما

برای مشاهده نتایج زنده فوتبال کلیک کنید.

آخرین اخبار ورزشی:غیبت کروس در حالی است که کریستیانو رونالدو هم غیبت دارد . رونالدو به دلیل حضور در جام کنفدراسیون ها هنوز در تعطیلات به سر میبرد !

مهمترین غایب رئال برای بازی فردا رونالدو است که با نامزدش جورجینا رودریگز در حال استراحت است و امروز نیز اعلام شد که تونی کروس به دلیل مصدومیت ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. خبر خوب برای رئالی ها بازگشت سرخیو راموساست. کاپیتان رئال که به دلیل مشکل گوش نتوانسته بود در دو بازی قبلی حاضر شود، یکی دو روزی است که بدون مشکل تمرین کرده و نقطه قوت رئالی ها در خط دفاعی خواهد بود.

هرچند رئال بر خلاف بارسا چندان آماده نشان نداده؛ ولی الکلاسیکو و انگیزه های مضاعفی که در بازیکنان ایجاد می کند، باعث خواهد شد تا شاهد رقابت نزدیکی باشیم. در بنگاه های شرط بندی نیز شانس برد بارسا بیشتر از رئال ماردید بوده است. جالب اینکه هر دو تیم رقم 6 میلیون یورو به خاطر حضور در این مسابقه دریافت خواهند کرد.

بارسا در چمپیونزکاپ امسال تاکنون صاحب دو پیروزی بر یوونتوس و من یونایتد شده و تنها به یک برد دیگر نیاز دارد تا قهرمان مسابقات شود.

بارسلونا در بازی اول خود 2-1 بر یووه غلبه کرد و سپس 1-0 مقابل من یونایتد پیروز شد. تمام گل های بارسا در این بازی ها را نیمار به ثمر رسانده است؛ فوق ستاره ای که احتمالا آخرین بازی خود برای بارسا را برابر رئال انجام خواهد داد و سپس راهی پی اس جی می شود.

مرتبط:

اسامی بازیکنان رئال مادرید

اسامی بازیکنان بارسلونا

بازی بعدی رئال مادرید

ساعت بازی رئال مادرید امشب

نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید

برنامه و نتایج بازیهای رئال مادرید

ترکیب بازی رئال مادرید امشب | ترکیب احتمالی رئال مادرید

آخرین اخبار ورزشی امروز,جدیدترین اخبار ورزشی امروز,اخبار ورزشی و خبر های ورزشی

جالب است بدانید که در میامی که بخش عمده ای از بافت جمعیتی اش را اسپانیایی زبان ها تشکیل می دهند، برای این بازی بلیط هایی 172 تا 1282 یورویی در نظر گرفته شده است. قیمت بلیط ها در بازار سیاه حتی به 2000 یورو نیز رسیده که در مقایسه با قیمت معمولی بلیط این بازی در اسپانیا رقمی شگفت انگیز محسوب می شود اما این مساله نیز باعث نشده تا استقبال از این بازی کاهش یابد.

ترکیب احتمالی بازی رئال ماردید و بارسلونا

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی