آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

10 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ق.ظ

10 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

در این پست در من وتو اوکی از بخش اخبار ورزشی شما را با 10 بازیکن برتر رئال مادرید در تاریخ اشنا می کنیم.

نتایج زنده فوتبال

10- امیلیو بوتراگوئنو
1983 تا 1995 برای لوس بلانکوس توپ زد. بازی او تماشایی بود. بوتراگوئنو در کارنامه درخشان خود جادو و استعداد را با گل ها ترکیب می کرد. تنها نکته منفی؟ او بدون قهرمانی در اروپا رئال مادرید را ترک کرد.

9- پیری
از 1964 تا 1980 پیراهن رئال مادرید را به تن کرد. او یک مدافع، هافبک و حتی در مواقع نیاز و ضروری مهاجم بود، پیری بازیکن منحصر به فردی بود که توانایی بازی در پست های مختلفی را داشت و 561 بازی رسمی برای قو های سفید به میدان رفت.

8- فرناندو هیه رو
1989 تا 2003 بازیکن رئال مادرید بود. مدافع فوق العاده و بزرگی که توانایی گلزنی هم داشت و 127 بار برای رئال مادرید گلزنی کرد، و در پست خود دید شگفت انگیزی هم داشت. او طی دوران به یاد ماندنی اش در باشگاه سه عنوان قهرمانی اروپا و پنج قهرمانی لالیگا به دست آورد.

برای مشاهده لیست بازیکنان رئال مادرید کلیک کنید.

7- فرانس پوشکاش
بین سال های 1958 تا 1967 برای رئال مادرید توپ زد. این بازیکن فوق العاده مجارستانی وقتی به رئال مادرید پیوست 30 ساله بود، اما طی 262 بازی 242 گل برای این تیم به ثمر رساند و سه قهرمانی اروپا همراه با لوس بلانکوس به دست آورد.

6- ایکر کاسیاس
از 1999 تا 2015 از دروازه رئال مادرید محافظت کرد. بزرگترین دروازه بان تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می رود، ایکر به شکلی فوق العاده و درخشان از دروازه کهکشانی ها محافظت کرد و در نهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید (لا نوونا) یک قهرمان بود، و سه بار قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

5- کریستیانو رونالدو
او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا از منچستر یونایتد به سانتیاگو برنابئو منتقل شد، اما او به آن راضی نبود و تصمیم گرفت تا در رئال مادرید به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد. او در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید محسوب می شود و سه توپ طلا را هم به نام خود ثبت کرده است.

سرمربی کنونی رئال مادرید بین سال های 2001 تا 2006 با پیراهن سفید این تیم بازی کرد. بهترین سال های دوران بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد. بازی او زیبا، قاطع، جذاب و دیدنی بود و برنابئو را با فوتبال خود فتح کرد. گل او در فینال گلاسکو که باعث قهرمانی سال 2002 چمپیونزلیگ شد، برای همیشه در خاطر هواداران رئال مادرید خواهد ماند.

3- پاکو خنتو
اسطوره رئال مادرید بین سال های 1953 تا 1971 برای این تیم بازی کرد. اغلب وقتی مردم در مورد بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید صحبت می کنند، او را فراموش می کنند. کسی که عملاً تمام دوران بازی خود را وقف این باشگاه کرد و 6 قهرمانی اروپا همراه با رئال مادرید به دست آورد، اعداد و ارقامی که حتی پس از بازنشستگی وی هم کسی قادر به برابری با آنها نشده است.

2- رائول گونزالس
مرد محبوب برنابئو از 1994 تا 2010 با پیراهن تیم درخشید. اولین بازی خود با پیراهن رئال مادرید را به عنوان یک نوجوان انجام داد و در نهایت تا اسطوره شدن پیش رفت. مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا سه قهرمانی اروپا به دست آورد و در دو فینال موفق به گلزنی شد. او در لیست بهترین گلزنان تاریخ باشگاه نفر دوم است.

1- آلفردو دی استفانو
بین سال های 1953 تا 1964 برای رئال مادرید افتخار آفرینی کرد. اولین فوتبالیست سبک "توتال فوتبال" که با استعداد خود یک دهه برای رئال مادرید درخشید. او در آن زمان پنج قهرمانی اروپا به دست آورد و 8 بار قهرمان لالیگا شد و طی 396 بازی 308 گل به ثمر رساند.

ابزار وبلاگ,کد برای وبلاگ,کد وبلاگ

10 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید

منبع: آخرین اخبار ورزشی

مرتبط:

بازیکنان استقلال و همسرانشان

الکساندر نوری و همسرش

بازیکنان پرسپولیس و همسرانشان

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی