آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹ ب.ظ

طرز تهیه شربت توت فرنگی,مربای توت فرنگی مطبخ خاله خانم,مربا توت فرنگی رزا منتظمی,مربای توت فرنگی خانم گلاور,مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی هانی شف,عکس مربای توت فرنگی,مارمالاد توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ,مربای توت فرنگی,طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی,مارمالاد توت فرنگی,شربت توت,مربای توت فرنگی طرز تهیه,طرز تهیه ی مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت,روش تهیه مربای توت فرنگی,مربای توت,طرز تهیه ی شربت توت فرنگی,عکسهای مربای توت فرنگی,عکس شربت توت فرنگی,شیره توت فرنگی,طرز تهیە شربت توت فرنگی,مربای توت فرنگی با عسل,طرز پختن مربای توت فرنگی,طرز پخت مربای توت فرنگی,طرز تهیه شربت توت فرنگی خانگی,طرز تهیه شربت توت فرنگی در منزل,طرز تهیه شربت توت فرنگی رزا منتظمی,طرز تهیه مربا توت فرنگی درسته,مربای توت فرنگی خانم گل اور,مربای توت فرنگی خانم اردستانی,فیلم اموزش مربای توت فرنگی,عکس مربا توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی با عسل,طرزتهیه مربای توت فرنگی رزا منتظمی,طرز تهیه مربای توت فرنگی هانی شف,طرز تهیه مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی با عکس,مربای توت فرنگی با عسل,چگونه مربای توت فرنگی درست کنیم,طرز تهیه مربای توت فرنگی درسته,کمپوت توت فرنگی,مربای توت فرنگی شف طیبه,مربای توت فرنگی مامی سایت,مربای توت فرنگی رزا منتظمی,مربای توت فرنگی لیدی الهام,طرزنگهداری مربای توت فرنگی,تهیه مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی ساناز سانیا

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و شربت توت فرنگی خوشمزه با چند روش

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

از بخش آموزش آشپزی قصد داریم طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و همچنین طرز تهیه شربت توت فرنگی را منتشر کنیم  مربای توت فرنگی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

مواد لازم مربای توت فرنگی خوش رنگ

توت فرنگی :¤: 1 کیلوگرم
شکر :¤: 1 کیلوگرم
آبلیمو :¤: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ روش اول:

دم توت فرنگی ها را بگیرید ، سپس آنها را شسته و از وسط نصف کنید؛ شکر را لابلای توت فرنگی ها بریزید و بگذارید 24 ساعت در یخچال بمانند تا توت فرنگی ها آب بیندازند.

توت فرنگی ها را درون قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید، هنگام جوشیدن کف روی مربای توت فرنگی را بگیرید، پس از اینکه شربت مربا قوام آمد قابلمه را از روی حرارت بردارید.

برای آماده شدن مربای توت‌فرنگی به حدود نیم‌ساعت زمان نیاز است و هر چه این مدت طولانی‌تر باشد مربا تیره تر می شود؛ در پایان کار آبلیمو را برای جلوگیری از شکرک زدن اضافه کنید و این کار را حتما در انتهای پخت مربای توت فرنگی انجام دهید تا مربا تیره نشود ، در قابلمه را در زمان پخت باز بگذارید تا مربای توت فرنگی تیره نشود.

کوکو سیب زمینی,طرز تهیه کوکو سیب زمینی,طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر,طرز تهیه کوکو سیب زمینی مجلسی

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ روش دوم :

برخی ها مربای توت فرنگی را به روش دیگری آماده می کنند، در این روش پس از شستشوی توت فرنگی‌ ها مقداری شکر را در یک لیوان آب بریزید و روی شعله اجاق بگذارید تا بجوشد، در مدت زمان جوشیدن آب و شکر، کف روی آب را بگیرید و پس از آن که شربت کمی غلیظ شد توت فرنگی‌ها را به آرامی داخل شربت بریزید و بگذارید روی شعله اجاق گاز چند دقیقه بجوشند تا مربای توت فرنگی پخته شوند.

نکته طرز تهیه مربای توت فرنگی: هیچ گاه از قاشقی که خوب تمیز نشده برای هم زدن مربای توت فرنگی استفاده نکنید چون موجب می شود مربا توت فرنگی زود کپک بزند.

ژله بستنی,طرز تهیه ژله بستنی,طرز تهیه ژله بستنی ساده,طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ,طرز تهیه ژله بستنی لیوانی

نشانه قوام آمدن مربا توت فرنگی:

وقتی مربای توت فرنگی بیش از حد بجوشد شکرک میزند

مقداری از شربت مربای توت فرنگی را در قاشقی بریزد ، اگر شیره پس از خنک شدن سریع از قاشق نریخت یعنی که شربتش قوام آمده است.

زرشک پلو با مرغ,طرز تهیه زرشک پلو با مرغ, مجلسی خوشمزه, تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی

دلیل کپک مربای توت فرنگی:

شکر مربا کم باشد، قوام نیامده باشد، مربای توت فرنگی کاملا پخته نشده باشد.

طرز تهیه میگو سوخاری

دلیل شکرک زدن مربای توت فرنگی:

این حالت معمولاً در مرباها و شیره ها دیده می‌شود، وقتی شیره یا مربای توت فرنگی بیش از حد بجوشد یا آنکه شیرینی آن کم باشد شکرک می‌زند و برای رفع شکرک مربای توت فرنگی باید در شربت یا مربا کمی آب جوش و مقداری آبلیمو اضافه کنید و بگذارید چند جوش بزند تا شکرک آن از بین برود.

سالاد ماکارونی,سالاد ماکارونی خوشمز,سالاد ماکارونی با مرغ,طرزتهیه سالاد ماکارونی

نکات و هشدارها طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

اگر توت های شما کمی آب دار باشند ممکن است بیش از نیم ساعت برای قوام آمدن شربت زمان نیاز داشته باشید؛ در واقع ملاک، همان قوام آمدن شربت است.
برای تهیه مربای توت فرنگی بهتر است از توت های ریز، سفت و بدون لک استفاده کنید تا توت ها هنگام پخت مربا له نشوند و ظاهر زیباتری به مربایتان ببخشند.

البته اگر توت هایی که تهیه کردید بزرگ هستند و دوست ندارید به آن اندازه از آن ها در مربا استفاده کنید خرد کردن آن ها اشکالی ندارد. به علاوه ممکن است زمان پخت شان طولانی شده و مربای شما تیره شود.

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

شربت توت فرنگی

مواد لازم شربت توت فرنگی

توت فرنگی :¤: 3 کیلو
شکر :¤: 3 کیلو

طرز تهیه شربت توت فرنگی

توت فرنگی ها را شسته و آنها را تمیز می کنیم . در قابلمه بزرگی یک پنجم شکر را می ریزیم و سپس توت فرنگی ها را در لا به لای شکر می ریزیم. ظرف را 6-5 ساعت در یخچال نگه می داریم تا توت ها آب بیندازند. بعد ظرف را روی حرارت قرار می دهیم تا بجوشد. بعد از اولین جوش می گذاریم 15 دقیقه بجوشد. سپس شربت آن را از صافی رد کرده و مورد مصرف قرار می دهیم.

آشپزی,آشپزی انواع غذاهای ایرانی با آموزش,آشپزی ساده و مدرن,آشپزی سریع و آسان,آشپزی ایرانی خوشمزه

شربت توت فرنگی با میوه های تازه

برای تهیه این نوع نوشیدنی، شربت توت فرنگی را با مقداری آب و یخ مخلوط کرده سپس میوه هایی مثل توت فرنگی تازه، سیب گلاب ورقه ورقه شده ی نازک و انگور یاقوتی را به آن اضافه کنید. شربت آماده نوشیدن است.

آموزش مربای توت فرنگی و شربت توت فرنگی از سایت من و تو اوکی به پایان رسید نوش جان!!!

عکس مربای توت فرنگی

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و شربت توت فرنگی خوشمزه با چند روش

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی