آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

کوکو قارچ و سیب زمینی

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ق.ظ

کوکو اسفناج,طرز تهیه کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خام,طرز تهیه کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج,کوکو اسفناج و پنیر,دستور پخت کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خوشمزه,دستور پخت کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج و قارچ,طرز تهیه کوکو اسفناج رولی,طرز تهیه کوکوی نعناع,خواص کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج سوران,تزیین کوکو اسفناج,انواع کوکوی اسفناج خوشمزه,کوکوی اسفناج با پنیر,کوکوی اسفناج اردبیلی

 

طرز تهیه کوکو قارچ و سیب زمینی با نکات دستور پخت کوکوی قارچ سیب زمینی

کوکو اسفناج,طرز تهیه کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خام,طرز تهیه کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج,کوکو اسفناج و پنیر,دستور پخت کوکوی اسفناج,کوکوی اسفناج خوشمزه,دستور پخت کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج و قارچ,طرز تهیه کوکو اسفناج رولی,طرز تهیه کوکوی نعناع,خواص کوکو اسفناج,کوکوی اسفناج سوران,تزیین کوکو اسفناج,انواع کوکوی اسفناج خوشمزه,کوکوی اسفناج با پنیر,کوکوی اسفناج اردبیلی

دستور پخت کوکوی قارچ سیب زمینی , آموزش طرز تهیه کوکوی قارچ سیب زمینی لذیذ | کوکو قارچ سیب زمینی ساده و خوشمزه  Coco mushrooms and potatoes

 

مواد لازم برای تهیه کوکوی قارچ و سیب زمینی

1. سیب زمینی , نگینی خرد شده : 500 گرم
2. کره : 25 گرم
3. مخلوط قارچ های مختلف , خرد شده : 175 گرم
4. سیر , له شده : 2 حبه
5. تخم مرغ کوچک , زده شده : 1 عدد
6. پیاز کوهی خرد شده : 1 قاشق غذاخوری
7. روغن جهت سرخ نمودن : مقداری
8. نمک : به میزان لازم
9. فلفل : به میزان لازم
10. آرد جهت پاشیدن روی کوکو : مقداری

 

طرز تهیه کوکو قارچ و سیب زمینی

1. سیب زمینی ها را به مدت 10 دقیقه در یک قابلمه آب جوش و کمی نمک بپزید .

2. سیب زمینی ها را آبکش نموده و با پشت چنگال یا پوره کن له نمایید و کنار بگذارید .

3. در همین فاصله , کره را در یک ماهیتابه آب نمایید . قارچ و سیر را به آن اضافه نمایید و مواد را به مدت 5 دقیقه تفت دهید و مرتب هم بزنید . سپس روغن اضافه آن را خالی نمایید .

4. سیر و قارچ را به سیب زمینی ها اضافه نمایید و تخم مرغ روی آن بریزید و خوب هم بزنید . پس از آن پیاز کوهی را بریزید و کاملا مخلوط نمایید تا تمام مواد با هم ترکیب شوند.

5. مخلوط را به 4 قسمت مساوی تقسیم نموده و هر قسمت آن را به صورت یک کوکوی گرد درآورید . روی آن آرد بپاشید تا کاملا آغشته به آرد شود .

6. روغن را در ماهیتابه گرم نمایید و کوکوها را به مدت 10 دقیقه در آن , روی حرارت متوسط سرخ نمایید تا طلایی شوند . در طول مدت پخت , کوکوها را برگردانید تا هر 2 طرف آن ها سرخ شود . غذا را بلافاصله با سالاد سبزیجات ترد و تازه سرو نمایید .

 

نکات دستور پخت کوکو قارچ سیب زمینی

در صورت تمایل , می توانید کوکوها را تا 24 ساعت در فریزر نگه دارید . فقط کافی است پس از آماده شدن و سرد شدن کوکوها , روی آن ها را بپوشانید و درون فریزر بگذارید .

کوکو سیب زمینی به دو روش تهیه می‌شود؛ یکی با سیب زمینی پخته و دیگری با سیب زمینی خام و همچنین با ترکیب انواع مواد می‌توان کوکو تهیه کرد. کوکو در فر و با روغن کم و یا در تابه باروغن فراوان تهیه می‌شود.

دو غذا ی خوشمزه ای که می توانید با قارچ درست کنید  خوراک لوبیا چیتی و  سوپ قارچ است

دو طعم شیرین و شور هم برای پخت این غذا انتخاب می‌شود به طوری که برخی به نوع تهیه شده با سیب زمینی پخته شهد و به نوع تهیه شده با سیب زمینی خام نمک می‌زنند.

معمولا کوکویی که با سیب زمینی پخته تهیه می‌شود، با موادی مانند هل، دارچین و مغز گردو یا گوشت چرخ کرده یا حتی قارچ سرخ شده هم پر می‌کنند.

اصفهانی‌ها به کوکوی سیب زمینی کوکو قندی می‌گویند و روی آن شهد می‌ریزند برای آماده‌سازی و پخت این غذا باید نکته‌هایی را در نظر گرفت که به ترتیب عبارتند از:

اگر کوکو را با سیب زمینی خام تهیه می‌کنید، می‌توانید به آن مرغ پخته ریش‌ریش شده یا سبزی‌های معطر اضافه کنید اما افزودن این مواد به مایه کوکو تهیه شده با سیب زمینی پخته توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد: کوکو اسفناج • خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع میشود • چه میوه هایی قند خون را پایین می اورد • کالباس خانگی • طرز تهیه فرنی برای نوزاد •  حلوای هویج

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی