آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

لایک اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

چگونه لایک خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

یکی از سوالاتی که در مورد اینستاگرام رایج است “چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم” عده ای هم می پرسند چگونه کامنت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم اما نگران نباشید بازهم بهانه ای برای مخفی شدن در اینستا پیدا خواهد شد البته در بیشتر موارد حق با کاربران است مثلا چطور عکسی خاص را می توانیم در اینستاگرام هیدن کنیم به هر حال در ابزار وبلاگ می خواهیم به تمامی پرسش های بالا پاسخ دهیم از اینکه کد تولز را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم.

چگونه فعالیت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم ؟ ظاهرا بنا به دلایلی که جای بحثش اینجا نیست مخفی کردن فالوور و لایک های شخصی در اینستاگرام بسیار داغ شده است پیشنهاد کد تولز برای مخفی کردن لایک هایتان در اینستاگرام مورد دوم است که سبز رنگ است و بهترین روش مخفی کرن لایک اینستاگرام در حال حاضر است البته ترفندهای دیگر هم معرفی شده است.

چگونه لایک خود را در اینستاگرام به صورت مستقیم مخفی کنیم

واقعیت این است که شما نمی توانید به صورت مستقیم فعالیت ها و پست ها را در Instagram پنهان کنید بدون انجام ترفندهای زیر اشتراک گذاری ها – لایک ها و نظرات برای فالوور هایتان کاملا قابل ردیابی است.

با این حال می توانید در نظیمات پروفایل Instagram انتخاب کنید که شانس دیدن کامنت ها و لایک های خود را پایین بیارید.

بهترین راه برای حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام این است که افراد را عاقلانه انتخاب کنید در حالی که روش های مستقیم هیچ کدام باعث مخفی کردن فعالیت ها و لایکها در اینستاگرام نمی شوند بنابرین ترفندهایی را معرفی می کنیم تا بتوانید فعالیت های خود را در اینستاگرام مخفی کنید.

 چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم با ترفند

چگونه فعالیت های اینستاگرامی را از فالورهای خود مخفی کنیم؟

خب شما دو راه برای پنهان کردن فعالیت ها از فالوورها در اینستا دارید که روش دوم بسیار محبوبتر است:

1.فعال کردن حالت خصوصی در اینستاگرام  Switch to Private Mode instagram

فعال کردن حالت خصوصی اینستاگرام (private mode instagram) – هرشخصی که برای اولین بار پروفایل شما را ببینید نیاز به اوکی کردن اجازه از سمت شما دارد (اجازه دسترسی از سمت شما) برای مشاهده ویدئو ها و عکس ها و سایر موارد نیاز به دسترسی دادن از طرف شما است این در حالی است که از این به بعد هر کسی که تمایل به دنبال کردن شما در اینستاگرام داشته باشد باز هم نیاز به اجازه از سوی شما دارد.

لازم است در جریان باشید که همانطور که قبلا هم گفتیم با فعال کردن حالت خصوصی اکانت اینستاگرام (turn off private mode instagram) باعث می شود تصاویر – ویدیوهای اکانت و فالوور های شما کاملا مخفی شود.

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی