آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

گواردیولا: از گریلیش راضی هستم

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۴۰ ق.ظ

همانطور که فصل گذشته نیز این اتفاق افتاد، ما دیر تمرینات را آغاز می کنیم، زیرا یوفا و فیفا به بازیکنان اجازه نمی دهند به اندازه کافی استراحت کنند. البته من خیلی دوست داشتم تیمم در این مسابقه موفق به کسب پیروزی شود، اما به لسترسیتی نیز بابت کسب این برد تبریک می گویم. اما عملکرد واقعا خوبی در این مرحله از فصل و به ویژه در نیمه دوم از سوی بازیکنان تیمم شاهد بودم. بازیکنان جوان سیتی با اعتماد به نفس بازی کردند و بازی در نیمه دوم برای لسترسیتی دشوار شده بود.  باید به آکادمی در منچسترسیتی تبریک می گویم زیرا آنها استعدادهای بزرگ و درخشانی را در اختیار من در این سالها قرار داده اند. ادوزی و پالمر بازیکنان مهمی هستند. ویژگی مورد علاقه آنها برای من این است که اگر چنین بازیکنانی آنها یک یا دو توپ را از دست بدهند، برای توپ های بعدی دوباره تلاش می کنند. عملکرد جک گریلیش؟ او هجومی و واقعا خوب بازی کرد. گریلیش به سمت مدافعان کناری حریف رفته و هر بار که توپ را در اختیار داشت، سه بازیکن در اطراف او بودند. ما گریلیش را می شناسیم و او گام به گام به اوج خواهد رسید."

نتایج زنده

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی