آرایشی زیبایی بهداشتی سلامتی مراقبت از پوست و مو دخترانه زنانه پزشکی

آرایشی زیبایی بهداشتی سلامتی زیبایی پوست و مو لوازم آرایشی دخترانه لوازم بهداشتی زنانه لیست لوازم بهداشتی زنانه محصولات بهداشتی بدن وسایل مراقبت از پوست بهترین محصولات مراقبت از پوست بدن پرفروش ترین محصولات بهداشتی لوازم بهداشتی ضروری

آرایشی زیبایی بهداشتی سلامتی مراقبت از پوست و مو دخترانه زنانه پزشکی

آرایشی زیبایی بهداشتی سلامتی زیبایی پوست و مو لوازم آرایشی دخترانه لوازم بهداشتی زنانه لیست لوازم بهداشتی زنانه محصولات بهداشتی بدن وسایل مراقبت از پوست بهترین محصولات مراقبت از پوست بدن پرفروش ترین محصولات بهداشتی لوازم بهداشتی ضروری

زن چینی رکورد بلندترین مژه گینس را شکست

سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

زن چینی رکورد بلندترین مژه گینس را شکست

Jianxia از چین معتقد است که مژه ها "هدیه ای است که بودا داده است"

You Jianxia، بلندترین مژه You Jianxia از 28 ژوئن 2016 رکورد جهانی گینس را برای بلندترین عنوان مژه در اختیار داشته است. (منبع: guinnessworldrecords.com)
You Jianxia از چین رکورد بلندترین مژه خود را با اندازه 20.5 سانتی متر شکست.

You Jianxia از 28 ژوئن 2016 عنوان رکورد جهانی گینس را به خود اختصاص داده است. در آن زمان مژه او 12.4 سانتی متر بود، روی پلک بالایی چشم چپش. اما او به رشد مژه هایش ادامه داد. در حالی که همه مژه‌های او بلند هستند، اما این بار بلندترین مژه‌ها دوباره روی پلک بالایی چشم چپ او بود.

به نقل از guinnessworldrecords.com، او گفت: "من برای اولین بار در سال 2015 متوجه شدم که مژه های من در حال رشد هستند. آنها به آرامی به رشد خود ادامه می دهند و بلندتر و طولانی تر می شوند."

در حالی که او برای دانستن دلیل رشد مژه هایش با متخصصان پزشکی مشورت کرد، آنها نتوانستند توضیحی بیابند. من همچنین سعی کردم دلایل علمی مانند ژن یا چیز دیگری را پیدا کنم. با این حال، هیچ یک از خانواده‌ام مثل من مژه‌های بلندی ندارند، بنابراین نمی‌توان آن را توضیح داد.»

تبلیغات
تو جیانشیا معتقد است که مژه ها "هدیه ای است که بودا داده است". مدام به این فکر می‌کردم که چرا مژه‌های بلندی دارم، سپس به یاد آوردم که سال‌ها پیش بیش از 480 روز را در کوه گذراندم. بنابراین، به خودم گفتم که مژه های من باید هدیه ای باشد که بودا داده است.

او همچنین معتقد است که مژه هایش به او قدرت می بخشد. ممکن است بین مژه های بلند من و بدن قوی تر ارتباطی وجود داشته باشد. الان در سلامت کامل هستم اما وقتی به دنیا آمدم نسبتا ضعیف بودم. اکنون احساس بسیار خوبی دارم و بسیاری از مردم فکر می‌کنند جوان‌تر به نظر می‌رسم.»

پیشنهاد جشن
او در ادامه گفت: به لطف مژه ها، او نیازی به استفاده از سایه چشم یا خط چشم ندارد. "مژه های بلند طبیعی من مانند خط چشم بلند عمل می کند."

او در مورد اینکه آیا مژه‌ها باعث ناراحتی او می‌شوند، گفت که این مژه‌ها "فقط شادی هستند، بدون دردسر". او افزود: "من می خواهم به سایر افرادی که زیبایی های منحصر به فردی دارند بگویم - بیایید با هم شادی کنیم و شادی را تشویق کنیم."

بهترین سرم تقویت کننده مژه چیست؟

  • mytools mytools

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی