آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

۶۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹ ب.ظ

طرز تهیه شربت توت فرنگی,مربای توت فرنگی مطبخ خاله خانم,مربا توت فرنگی رزا منتظمی,مربای توت فرنگی خانم گلاور,مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی هانی شف,عکس مربای توت فرنگی,مارمالاد توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ,مربای توت فرنگی,طرز تهیه مارمالاد توت فرنگی,مارمالاد توت فرنگی,شربت توت,مربای توت فرنگی طرز تهیه,طرز تهیه ی مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت,روش تهیه مربای توت فرنگی,مربای توت,طرز تهیه ی شربت توت فرنگی,عکسهای مربای توت فرنگی,عکس شربت توت فرنگی,شیره توت فرنگی,طرز تهیە شربت توت فرنگی,مربای توت فرنگی با عسل,طرز پختن مربای توت فرنگی,طرز پخت مربای توت فرنگی,طرز تهیه شربت توت فرنگی خانگی,طرز تهیه شربت توت فرنگی در منزل,طرز تهیه شربت توت فرنگی رزا منتظمی,طرز تهیه مربا توت فرنگی درسته,مربای توت فرنگی خانم گل اور,مربای توت فرنگی خانم اردستانی,فیلم اموزش مربای توت فرنگی,عکس مربا توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی با عسل,طرزتهیه مربای توت فرنگی رزا منتظمی,طرز تهیه مربای توت فرنگی هانی شف,طرز تهیه مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی با عکس,مربای توت فرنگی با عسل,چگونه مربای توت فرنگی درست کنیم,طرز تهیه مربای توت فرنگی درسته,کمپوت توت فرنگی,مربای توت فرنگی شف طیبه,مربای توت فرنگی مامی سایت,مربای توت فرنگی رزا منتظمی,مربای توت فرنگی لیدی الهام,طرزنگهداری مربای توت فرنگی,تهیه مربای توت فرنگی با عسل,مربای توت فرنگی ساناز سانیا

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و شربت توت فرنگی خوشمزه با چند روش

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

از بخش آموزش آشپزی قصد داریم طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و همچنین طرز تهیه شربت توت فرنگی را منتشر کنیم  مربای توت فرنگی بسیار محبوب و پرطرفدار است.

مواد لازم مربای توت فرنگی خوش رنگ

توت فرنگی :¤: 1 کیلوگرم
شکر :¤: 1 کیلوگرم
آبلیمو :¤: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ روش اول:

دم توت فرنگی ها را بگیرید ، سپس آنها را شسته و از وسط نصف کنید؛ شکر را لابلای توت فرنگی ها بریزید و بگذارید 24 ساعت در یخچال بمانند تا توت فرنگی ها آب بیندازند.

توت فرنگی ها را درون قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید، هنگام جوشیدن کف روی مربای توت فرنگی را بگیرید، پس از اینکه شربت مربا قوام آمد قابلمه را از روی حرارت بردارید.

برای آماده شدن مربای توت‌فرنگی به حدود نیم‌ساعت زمان نیاز است و هر چه این مدت طولانی‌تر باشد مربا تیره تر می شود؛ در پایان کار آبلیمو را برای جلوگیری از شکرک زدن اضافه کنید و این کار را حتما در انتهای پخت مربای توت فرنگی انجام دهید تا مربا تیره نشود ، در قابلمه را در زمان پخت باز بگذارید تا مربای توت فرنگی تیره نشود.

کوکو سیب زمینی,طرز تهیه کوکو سیب زمینی,طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر,طرز تهیه کوکو سیب زمینی مجلسی

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ روش دوم :

برخی ها مربای توت فرنگی را به روش دیگری آماده می کنند، در این روش پس از شستشوی توت فرنگی‌ ها مقداری شکر را در یک لیوان آب بریزید و روی شعله اجاق بگذارید تا بجوشد، در مدت زمان جوشیدن آب و شکر، کف روی آب را بگیرید و پس از آن که شربت کمی غلیظ شد توت فرنگی‌ها را به آرامی داخل شربت بریزید و بگذارید روی شعله اجاق گاز چند دقیقه بجوشند تا مربای توت فرنگی پخته شوند.

نکته طرز تهیه مربای توت فرنگی: هیچ گاه از قاشقی که خوب تمیز نشده برای هم زدن مربای توت فرنگی استفاده نکنید چون موجب می شود مربا توت فرنگی زود کپک بزند.

ژله بستنی,طرز تهیه ژله بستنی,طرز تهیه ژله بستنی ساده,طرز تهیه ژله بستنی چند رنگ,طرز تهیه ژله بستنی لیوانی

نشانه قوام آمدن مربا توت فرنگی:

وقتی مربای توت فرنگی بیش از حد بجوشد شکرک میزند

مقداری از شربت مربای توت فرنگی را در قاشقی بریزد ، اگر شیره پس از خنک شدن سریع از قاشق نریخت یعنی که شربتش قوام آمده است.

زرشک پلو با مرغ,طرز تهیه زرشک پلو با مرغ, مجلسی خوشمزه, تزیین زرشک پلو با مرغ مجلسی

دلیل کپک مربای توت فرنگی:

شکر مربا کم باشد، قوام نیامده باشد، مربای توت فرنگی کاملا پخته نشده باشد.

طرز تهیه میگو سوخاری

دلیل شکرک زدن مربای توت فرنگی:

این حالت معمولاً در مرباها و شیره ها دیده می‌شود، وقتی شیره یا مربای توت فرنگی بیش از حد بجوشد یا آنکه شیرینی آن کم باشد شکرک می‌زند و برای رفع شکرک مربای توت فرنگی باید در شربت یا مربا کمی آب جوش و مقداری آبلیمو اضافه کنید و بگذارید چند جوش بزند تا شکرک آن از بین برود.

سالاد ماکارونی,سالاد ماکارونی خوشمز,سالاد ماکارونی با مرغ,طرزتهیه سالاد ماکارونی

نکات و هشدارها طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

اگر توت های شما کمی آب دار باشند ممکن است بیش از نیم ساعت برای قوام آمدن شربت زمان نیاز داشته باشید؛ در واقع ملاک، همان قوام آمدن شربت است.
برای تهیه مربای توت فرنگی بهتر است از توت های ریز، سفت و بدون لک استفاده کنید تا توت ها هنگام پخت مربا له نشوند و ظاهر زیباتری به مربایتان ببخشند.

البته اگر توت هایی که تهیه کردید بزرگ هستند و دوست ندارید به آن اندازه از آن ها در مربا استفاده کنید خرد کردن آن ها اشکالی ندارد. به علاوه ممکن است زمان پخت شان طولانی شده و مربای شما تیره شود.

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

شربت توت فرنگی

مواد لازم شربت توت فرنگی

توت فرنگی :¤: 3 کیلو
شکر :¤: 3 کیلو

طرز تهیه شربت توت فرنگی

توت فرنگی ها را شسته و آنها را تمیز می کنیم . در قابلمه بزرگی یک پنجم شکر را می ریزیم و سپس توت فرنگی ها را در لا به لای شکر می ریزیم. ظرف را 6-5 ساعت در یخچال نگه می داریم تا توت ها آب بیندازند. بعد ظرف را روی حرارت قرار می دهیم تا بجوشد. بعد از اولین جوش می گذاریم 15 دقیقه بجوشد. سپس شربت آن را از صافی رد کرده و مورد مصرف قرار می دهیم.

آشپزی,آشپزی انواع غذاهای ایرانی با آموزش,آشپزی ساده و مدرن,آشپزی سریع و آسان,آشپزی ایرانی خوشمزه

شربت توت فرنگی با میوه های تازه

برای تهیه این نوع نوشیدنی، شربت توت فرنگی را با مقداری آب و یخ مخلوط کرده سپس میوه هایی مثل توت فرنگی تازه، سیب گلاب ورقه ورقه شده ی نازک و انگور یاقوتی را به آن اضافه کنید. شربت آماده نوشیدن است.

آموزش مربای توت فرنگی و شربت توت فرنگی از سایت من و تو اوکی به پایان رسید نوش جان!!!

عکس مربای توت فرنگی

مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی,طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ

طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگ و شربت توت فرنگی خوشمزه با چند روش

  • mytools mytools

پیش بازی و نتیجه بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

بازی بعدی رئال مادرید | ساعت بازی رئال مادرید امشب

نتایج زنده,نتایج زنده فوتبال

Real Madrid vs Real Sociedad

اخبار ورزشی:رئال سوسیداد عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و در هر 3 بازی خود تا به اینجا به پیروزی رسیده و پس از بارسا در رده دوم جدول قرار دارد. در آن سو اما رئال مادرید شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. سپیدپوشان در 3 بازی خود، 1 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار گرفته اند که با توجه به فرم خوب رئال و شرایط خوبی که آنها در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته اند، کاملا دور از انتظار است.

سپیدپوشان امیدوارند شرایط را تغییر داده و در این دیدار سخت و حساس مقابل این حریف سرسخت به پیروزی دست پیدا کنند، هر چند که با توجه به غایبین متعدد کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. کریم بنزما و متئو کواچیچ در بازی اخیر رئال دچار مصدومیت شدند و نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند. رونالدو و مارسلو نیز به علت محرومیت نمی‌توانند تیم زیدان را همراهی کنند ولی مارکو آسنسیو که در بازی آخر تیم ملی اسپانیا به علت مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند، برای این بازی مشکلی نخواهد داشت.

تئو هرناندس به جای مارسلو در ترکیب قرار خواهد گرفت و مارکو آسنسیو به احتمال فراوان به عنوان مهاجم نوک رئال در این بازی به میدان خواهد رفت. انتظار نمی‌رود که زیدان به بورخا مایورال اعتماد کند و از ابتدا او را به زمین بفرستد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای رئال و 1 پیروزی برای سوسیداد به دست آمده و سپیدپوشان به خوبی می‌دانند که کار دشواری در بازی امروز پیش روی آنهاست.

منبع:من و تو اوکی >>> آخرین اخبار ورزشی >>>  پیش بازی و نتیجه بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد

  • mytools mytools

کانال تلگرام چیست؟

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ب.ظ

تلگرام در آخرین نسخه از نرم افزار خود قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده است. این قابلیت کانال تلگرام نام دارد که بسیار کارآمد و دوست داشتنی است.

 

در این مطلب به شما خواهیم گفت که کانال تلگرام چیست؟

 

اخیرا تلگرام قابلیت ساخت کانال را اضافه کرده است که مزیت هایی را نسبت به گروه دارد و نام آن را کانال (Channel) گذاشته است.

 

برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه از تلگرام را دانلود و نصب کنید.

 

کانال ویژگی های خوبی دارد که هر وب سایت، شرکت و… میتواند خبرنامه ای داشته باشد که مدیریت آن به شدت آسان تر از گروه تلگرامی است.

کاربران عضو آن میشوند ولی نمیتوانند پیامی برای سایر افراد ارسال کنند چرا که فقط مدیران این دسترسی را دارند که برای تمامی اعضا مطلب بفرستند. کانال یک مسیر یک طرفه است و کاربران فقط پیام های شما را میخوانند پس برای مخاطب ماندن باید بهترین پیام ها را برایشان بفرستید.


ویژگی های کانال:

1- چند مدیره بودن: افزودن مدیر به گروه تلگرام امکان پذیر نیست ولی برای کانال میتوانید مدیر اضافه کنید.

2- قابلیت حذف پیام: در گروه پیام ارسالی به هیچ وجه حذف نمیشود ولی در کانال مدیر میتواند پیام را هم حذف کند.

3- تعداد مشاهده: چند نفر مطلب ارسالی شما را خوانده اند؟ در گروه این قابلیت وجود ندارد ولی در کانال تلگرام تعداد خواندن پیام ها نمایش داده میشود آن هم برای تک تک اعضا.

4- لینک عمومی و منحصر به فرد: شما میتوانید کانالی داشته باشید که عمومی باشد و مخاطبین عمومی برای خود جذب کنید.


 کد تلگرام برای وبلاگ

5- پیغام آزاردهنده عضویت و ترک گروه وجود ندارد: در کانال، اگر کسی خارج شود یا بپیوندد هیچ پیامی برای سایر افراد نمیرود و این گونه مزاحمت نسبی کمتری هم دارد.

6- غیر قابل مشاهده بودن اعضا: اعضا نمیتوانند اعضای دیگر را ببینند! چیزی که در گروه خیلی ها را آزار میداد؛ در کانال فقط مدیریت میتواند اعضا را ببیند.

 

شما میتوانید با مراجعه به این صفحه به کانال تلگرام سایت سرزمین دانلود بپیوندید و از آخرین مطالب و مقالات سایت با خبر شوید.


ابزار تلگرام برای وبلاگ

  • mytools mytools

پنکیک,پنکیک ساده,طرز تهیه پنکیک شکلاتی,طرز تهیه پنکیک آمریکایی,طرز تهیه پنکیک صبحانه,طرز تهیه ی پنکیک, پنکیک صبحانه,طرز تهیه پنکیک ساده,دستور پخت پنکیک,تهیه پنکیک,طرز تهیه پنکیک بدون شیر,پنکیک صبحانه,طرز تهیه پنکیک موز,طرز تهیه پنکیک گوشت,پنکیک,پنکیک موز,دستور پنکیک,طرز تهیه کیک ساده با شیر,پنکیک ساده,طرز تهیه پنکیک برای یک نفر,پنکیک ساده صبحانه,طرز پخت پنکیک,پنکیک شکلاتی,طرز تهیه ی پنکیک,طرز تهیه پنکیک ساده صبحانه,طرز درست کردن پنکیک,پخت پنکیک,روش درست کردن پنکیک,طرز تهیه پنکیک خانگی,تهیه پنکیک صبحانه

طرز تهیه پنکیک شکلاتی ساده آمریکایی مخصوص صبحانه خانگی

طرز تهیه پنکیک,پنکیک,طرز تهیه پنکیک شکلاتی,طرز تهیه پنکیک آمریکایی,طرز تهیه پنکیک صبحانه,طرز تهیه پنکیک خانگی

طرز تهیه پنکیک | پنکیک | طرز تهیه پنکیک شکلاتی | طرز تهیه پنکیک آمریکایی | طرز تهیه پنکیک صبحانه | طرز تهیه پنکیک خانگی 

  • mytools mytools

آسنسیو:زیدان گفت بهترین بازیکن چپ پای دنیا هستم بعد از مسی

مارکو آسنسیو Marco Asensio Willemsen

من و تو اوکی >>>> عکس مارکو آسنسیو بازیکن تیم رئال مادرید

آخرین اخبار ورزشی:زیدان به جوان آینده دار خود که تا بدین جای فصل 4 گل به ثمر رسانده، روحیه مضاعفی بخشیده است.
پای چپ توانمند مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید موجب شده است تا زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، بازیکن خود را با لیونل مسی مقایسه کند.

به گزارش FFT، آسنسیو در این مورد گفته است:

زیدان به من گفت از زمان مسی، هرگز پای چپی همچون پای چپ من ندیده است. من کمی جا خوردم زیرا مسی یک فوتبالیست نمونه است.
3 برد از 3 بازی ممکن در فصل جدید بدون نیمار، نشان داده است که بارسلونا توان کنار آمدن با غیبت این بازیکن را دارد. البته آسنسیو انتقال نیمار به پاریس را مایه شگفتی دانسته است.

برای ما جدایی نیمار از بارسلونا عجیب بود.

منبع:اخبار ورزشی

آسنسیو:زیدان گفت بهترین بازیکن چپ پای دنیا هستم بعد از مسی

  • mytools mytools

لواندوفسکی در آرزوی بازی در رئال مادرید

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ

لواندوفسکی در آرزوی بازی در رئال مادرید

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

آخرین اخبار ورزشی:کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس بایرن مونیخ در مصاحبه انتقادی خود علیه لواندوفسکی فاش ساخت که این بازیکن هوادار رئال مادرید است.

اوضاع برای لواندوفسکی در بایرن چندان خوب پیش نمی رود. او فصل گذشته پس از بازی با فرایبورگ در مصاحبه ای گفت که از سوی هم تیمی هایش در زمین حمایت نمی شود و علت آقای گل نشدنش را همین موضوع عنوان کرد.

او همین اواخر در مصاحبه جنجالی دیگری عنوان کرد که سیاست های نقل و انتقالاتی بایرن درست نیست و حتی از تور آسیایی بایرن نیز گلایه کرد.

رومینیگه، نایب رئیس بایرن در واکنش به انتقادات لواندوفسکی از تور تابستانی آسیایی گفت:« روبرت به ما انتقاد کرده است که چرا به تور آسیایی رفتیم در حالی که او باید بداند که تیم رویاهایش رئال مادرید، همین تابستان 24 روز در مناطق گرمسیری اردو زده بود یعنی دو برابر ما. پس از این منظر انتقادی به ما وارد نیست.»

لازم به ذکر است که رئال در سه سال اخیر دو بار تا آستانه جذب این مهاجم لهستانی هم پیش رفته اما هر دو بار ناکام مانده است.

منبع:اخبار ورزشی >>> من و تو اوکی

لواندوفسکی در آرزوی بازی در رئال مادرید

  • mytools mytools

متئو

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ

متئو کواچیچ و همسرش

متئو کواچیچ,متئو کواچیچ و زنش,متئو کواچیچ و همسرش

اخبار ورزشی

عکس های عاشقانه متئو کواچیچ و همسرش

متئو کواچیچ,متئو کواچیچ و زنش,متئو کواچیچ و همسرش

عکس های خفن متئو کواچیچ و خانمش

لیست بازیکنان رئال مادرید

متئو کواچیچ,متئو کواچیچ و زنش,متئو کواچیچ و همسرش

عکس های جذاب و دیده نشده متئو کواچیچ و خانمش

نتایج زنده

بیوگرافی متئو کواچیچ بازیکن رئال مادرید

آخرین اخبار ورزشی:متئو کواچیچ و همسرش یا ماتئو کواچیچ فوتبالیست کرواتی است که به عنوان یک بازیکن میانی برای رئال مادرید و تیم ملی کرواسی بازی میکند.
متئو کواچیچ متولد 6 می سال1994 و 23 ساله در شهر لینز اتریش است.
متئو کواچیچ حقوق 2.5 میلیون یورو از 2013 در رئال مادرید دریافت میکند.
تیم های کنونی متئو کواچیچ رئال مادرید و تیم ملی فوتبال کرواسی (میانی)
متئو کواچیچ دارای ملیتی کرواسی و همچنین اتریشی است.

بازیکنان رئال مادرید و همسرانشان

منبع:من و تو اوگی

متئو کواچیچ و زنش

  • mytools mytools

بازیکن تیم رئال مادرید

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ق.ظ

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,ساعت بازی رئال مادرید امشب

نتایج زنده فوتبال


من و تو اوکی >>>> عکس مارکو آسنسیو بازیکن تیم رئال مادرید

مارکو آسنسیو

آخرین اخبار ورزشی :در ماه دسامبر سال 2014 بود که رئال مادرید توانست مارکو آسانسیو را فقط با 3.5 میلیون یورو به خدمت بگیرد و با توجه به درخشش وی در نیود رونالدو یکی از فوق ستاره جوان رئال مادرید شده است و به همین دلیل هم به تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت شده است.

مارکو آسنسیو با 3.5 میلیون یورو می تواند لقب بهترین خرید بازیکن توسط رئال مادرید تبدیل شود.

لوکاس وازکز : گفته است که مارکو آسنسیو بزودی توپ طلا را خواهد برد

زین الدین زیدان : توانایی های مارکو آسنسیو مرا شگفت زده نمی کند.

آربلوا:انگار بیلیارد بازی می کند

کریستیانو رونالدو:اسنسیو اولین ستاره ای بود که توسط رونالدو به عنوان جانشین وی و مسی لینک شد.

زندگینامه فوتبالی مارکو

آسنسیو در اکنون عضو باشگاه باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌باشد. آسنسیو جزئی از ترکیب مایورکا بود که از سال 11 سالگی با این باشگاه همراه بود. او در 17 سالگی در دسته دوم اسپانیا به میدان رفت. در آن فصل، او 56 بازی انجام داد و 7 گل برای مایورکا به ثمر رساند.

رئال مادرید مارکو آسنسیو را در دسامبر 2014 وقتی 18 ساله بود و فقط 14 ماه برای مایورکا بازی کرده بود، به خدمت گرفت. قیمت انتقال وی به رئال مادرید او 3?5 میلیون یورو بود.

او در به مدت دو فصل در تیم‌های مایورکا و اسپانیول به صورت قرضی بازی کرد و دوباره به تیم رئال مادرید بازگردانده شد. آسنسیو در ابتدای کار با حضور یک فصلی خود به عنوان پدیده لالیگا فصل 2015–2016 انتخاب شد.

آسنسیو در ادامه تا پیش فصل 2017 لالیگا در هر سه تورنمنت معتبر سوپرجام اروپا، سوپر جام فوتبال اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2017 که حضور داشت، موفق به گلزنی شد. وی در تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا نیز خوش درخشید و در یورو زیر 21 سال اروپا 2017 به عنوان بهترین مهاجم مسابقات انتخاب شد.

منبع:اخبار ورزشی

  • mytools mytools

4 سیستم وبلاگدهی رایج

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

چندی قبل به بررسی 4 سیستم وبلاگدهی رایج و پر مخاطب در ایران پرداختیم که با توضیحات اجمالی ، امکانات و مسایل جانبی هر سیستم را در مطلبی گردآوری کردیم.
اکنون قصد داریم تا با ارائه جدولی کامل تر ، برای اولین بار سیستم های وبلاگدهی پربازدید را مورد مقایسه ریز بینانه تر قرار داده ، کاربران را با جزییات و امکانات هر سرویس دهنده بیشتر آشنا کنیم تا هر کاربر بسته به نیاز و سلایق خود و کارکرد نوع سیستم وبلاگ ، وبلاگ خود را در سرویس مورد نظر با انتخاب درستی ساخته و با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت بپردازد تا احتمال نقل و انتقال وبلاگ ها (اسباب کشی از سرویس وبلاگدهی به دیگری) و مشکلات آن کاهش یابد.

با توجه به آمار ها و تعداد کاربران و محبوبیت هر سیستم وبلاگدهی ، 10 سرویس دهنده وبلاگ برتر در ایران ، با یکدیگر مقایسه شده اند. سعی شده است بصورت عادلانه پارامترهایی مورد بررسی قرار گیرد که جزو نیازهای مفید برای کاربران بوده و مقایسه انجام شده برای کلیه امکانات رایگان هر سرویس دهنده و با توجه به عملکرد یکی دو سال گذشته آنها , تا تاریخ بهمن ماه 1390 ارائه گردیده است.

ازین پس این جدول هر سه ماه یکبار منتشر خواهد شد تا کاربران با آخرین تغیرات و امکانات جدید سرویس دهنده ها بیشتر آشنا شوند.

ابزار وبلاگ

مشاهده جدول مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ در ایران

در این جدول سرویس دهندگانی از جمله :

بلاگفا (blogfa.com) – میهن بلاگ (mihanblog.com) – پرشین بلاگ (persianblog.ir) – بلاگ اسکای (blogsky.com) – پارسی بلاگ (parsiblog.com) – ایران بلاگ (iranblog.com) – رز بلاگ (rozblog.com) – پارسی کیوت (vcp.ir) – نی نی وبلاگ (niniweblog.com) – بلاگ وب (blogveb.com)

کد وبلاگ

  • mytools mytools

تعبیر خواب مورچه

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

تعبیر خواب مورچه ابن سیرین,تعبیر خواب مورچه امام صادق,تعبیر خواب مورچه زیاد در خانه,تعبیر خواب مورچه از حضرت یوسف,تعبیر خواب کشتن مورچه های زیاد,تعبیر خواب مورچه زرد بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه امام صادق,تعبیر خواب دیدن مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب کشتن مورچه در خواب,تعبیر خواب دیدن مورچه زیاد در خانه,تعبیر خواب ابن سیرین درباره مورچه,تعبیر خواب مورچه سیاه ابن سیرین,تعبیر خواب مورچه حضرت یوسف,تعبیر خواب مورچه ی سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه,تعبیر خواب مورچه زرد کوچک,تعبیر خواب لانه مورچه,تعبیر خواب مورچه در خانه ابن سیرین,تعبیر خواب دیدن مورچه در خانه,تعبیر خواب مورچه از نظر امام صادق,تعبیر خواب مورچه سیاه کوچک,تعبیر خواب ابن سیرین درمورد مورچه,تعبیر خواب کشتن مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه دانیال نبی,تعبیر خواب مورچه امام جعفر صادق,تعبیر خواب مورچه در خانه,تعبیر خواب موریانه در خانه,تعبیر خواب موریانه امام صادق,تعبیر خواب مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب کشتن مورچه,تعبیر خواب مورچه سیاه در خانه,تعبیر خواب کشتن مورچه ها,تعبیر خواب مورچه زرد,کشتن مورچه در خواب

تعبیر خواب مورچه سیاه و زرد بزرگ و کوچک یا دیدن خواب کشتن مورچه زیاد در خانه

تعبیر خواب مورچه,تعبیر خواب مورچه ابن سیرین,تعبیر خواب مورچه امام صادق,تعبیر خواب کشتن مورچه,تعبیر خواب مورچه حضرت یوسف,تعبیر خواب مورچه زیاد در خانه,تعبیر خواب مورچه از نظر امام صادق,تعبیر خواب مورچه زرد,تعبیر خواب کشتن مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه کوچک,تعبیر خواب مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه زرد کوچک,تعبیر خواب مورچه زرد بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه

تعبیر خواب tabire khab

امروز از بخش تعبیر خواب تعبیر خواب دیدن مورچه را در من و تو اوکی فراهم کردیم دیدن خواب مورچه یامورچه در خواب دیدنتعابیر متفاوتی دارد پس اگر شما هم خواب مورچه سیاه یا زد بزرگ یا کوچک یا کشتن و گاز گرفتن موردچه و ... را دیده اید مطلب تعبیر دیدن مورچه در خواب را مطالعه بفرمایید.سعی کردیم دیدن مورچه در خواب را از 7 منظر از معبران واقعی خواب اسلامی و همچنین غربی نگاه کنیم.

تعبیر خواب مورچه سیاه و زرد بزرگ و کوچک یا دیدن خواب کشتن مورچه زیاد در خانه

دیدن حشراتی مانند مورچه، ملخ و آفات در خواب تفاسیری به مانند یکدیگر دارند. به طور کلی معبرین حشرات را به انسانی کوچک و ضعیف تعبیر کرده‌اند که از نظر اخلاق و رفتار پست و کوته بین هستند. مطیعی تهرانی به طور خاص در مورد دیدن مورچه در خواب می‌گوید:
مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیری در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن‌ها هم در خواب خوب نیست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

تعبیر خواب عروسی,تعبیر خواب عروسی دیگران,تعبیر خواب عروسی خودم, عروسی در خواب دیدن

وارد شدن مورچه به بدن در خواب ، اگر بیماری در خواب ببیند که مورچه ها وارد بدن او میشوند ؛ از دنیا خواهد رفت.

دیدن مورچه در خواب ، به خیر و برکت و روزی نیز، تعبیر میشود.

تعبیر وارد شدن مورچه به خانه بر این است که خیر و برکت به خانه شما روی می آورد.

تعبیر خواب ماهی,تعبیر خواب ماهی قرمز,تعبیر خواب ماهی سیاه,تعبیر خواب ماهی بزرگ,تعبیر خواب ماهی کوچک,تعبیر خواب ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی خوردن,تعبیر خواب ماهی مرده,ماهی در خواب دیدن

تعبیر دیدن مورچه های در حال کار نشانه فعالیت شدید شما در کارتان می باشد.

تعبیر وجود مورچه در خانه به این معنی است که بیماری در خانواده خواهد بود.

تعبیر دیدن مورچه ها درحالیکه از درخت بالا می روند بر این است که بی آبروئی در آینده منتظر بیننده می باشد.

تعبیر دیدن مورچه ها روی خوراکی براین است که شما خوشبخت خواهی شد.

تعبیر خواب زیارت امام رضا,تعبیر خواب زیارت امام رضا ع,تعبیر خواب حرم امام رضا,تعبیر خواب زیارت حرم امام رضا

تعبیر خواب مورچه منوچهر مطیعی تهرانی

مورچه و موریانه نیز از حشرات مزاحم و زیانکار هستند و تعبیر ی در حدود ملخ دارند. روی هم رفته دیدن آن ها هم در خواب خوب نبست و زیان است و آسیب و گزند و شاید آفت و بلا و مصیبت البته اگر تعدادشان فراوان باشد.

تعبیر خواب طلا,تعبیر خواب النگو طلا,دیدن گوشواره دستنبند گردنبند طلا در خواب

تعبیر دیدن مورچه بر این است که بیننده صاحب یک کار سود آور می گردد.

تعبیر خراب کردن لانه مورچه در خواب این می باشد که خوشبختی خود را بدست خوب نابود می کنید !

تعبیر گاز گرفتن مورچه این است که برای شما ناراحتی هایی بوجود خواهد آمد.

تعبیر خواب دزد,تعبیر خواب دزدیدن ماشین,تعبیر خواب دزدیده شدن مال

اگر خواب ببینید که مورچه‌اى شما را گاز مى‌گیرد، نشانه‌ى آن است که باید تلاش بیشترى در انجام کارهاى خود داشته باشید. کشتن مورچه در خواب، نشانه‌ى بدشانسى است.

تعبیر خواب خواستگار,تعبیر خواب خواستگار امدن,خواستگاری در خواب ,تعبیر خواب پیشنهاد ازدواج,تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد

تعبیر خواب مورچه آنلی بیتون

دیدن مورچه در خواب، نشانه آن است که باید در طی روز بعد، به انتظار آزار و اذیت‌های جزئی باشد. مثل هجوم اضطراب‌های کوچک و ناخوشنودی درباره زندگی

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب tabire khab

تعبیر خواب مورچه سیاه و زرد بزرگ و کوچک یا دیدن خواب کشتن مورچه زیاد در خانه

برچسب ها:تعبیر خواب مورچه ابن سیرین,تعبیر خواب مورچه امام صادق,تعبیر خواب کشتن مورچه,تعبیر خواب مورچه حضرت یوسف,تعبیر خواب مورچه زیاد در خانه,تعبیر خواب مورچه از نظر امام صادق,تعبیر خواب مورچه زرد,تعبیر خواب کشتن مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه کوچک,تعبیر خواب مورچه سیاه بزرگ,تعبیر خواب مورچه زرد کوچک,تعبیر خواب مورچه زرد بزرگ,تعبیر خواب مورچه سیاه

  • mytools mytools