آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

آرایشی زیبایی بهداشتی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

خواص عناب

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۱ ب.ظ

خواص عناب | 100 خاصیت,روش مصرف,دانستنی و همه چیز درباره عناب

خاصیت و مضرات عناب,همه چیز در مورد عناب

در غذاهای ایرانی از عناب به صورت خشک شده در آشپزی استفاده می کنند میوه عناب به انگلیسی به معنی “jujube” است اما در فارسی اسم میوه “annab” رایج تر است استفاده از عناب تقریبا در تمام دنیا رایج است در کشورهای چین و ویتنام از خشک شده عناب در دسرها استفاده می کنند.

در معرفی جامع میوه عناب همه چیز را درباره این میوه در ابزار وبلاگ کد تولز در 100 مورد شامل: نحوه مصرف عناب – خواص و مضرت های عناب و دانستنی های مهم عناب برای استفاده دارویی و خوراکی را بررسی می کنیم.

1_راهنمای خرید میوه عناب و تصویر عناب تازه چگونه است؟

قبل از خرید میوه عناب بهتر است بدانید دنبال چه چیزی هستید انواع مختلفی از عناب وجود دارد , عناب بیضی شکل است و حدود دو اینچ معادل 5.08 سانتیمتر طول دارد عناب های تازه سبز رنگ هستند و موقع رسیدن عناب به رنگ زرد تغییر می کند در این مرحله از رشد میوه عناب ممکن است گاهی لکه های قرمز مایل به قهوه ای بر روی پوست عناب ظاهر شود و در نهایت قهوای رنگ و ناصاف می شود.

2_طبع عناب گرمه یا سرد؟

طبع عناب ملایم و مایل به تر است.

3_واقعیت بامزه درباره درخت عناب در افسانه های شرقی

افسانه هایی در بعضی از کشورهای آسیایی وجود دارد که ادعا می کند اگر درختان عناب را از نزدیک تماشا کنید محبوب خواهید شد و مردم را عاشق (جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص) خود می کنید.

ukhf,o,hw ukhf,lqvhj ukhf

4_کالری یک عدد عناب خشک چقدر است؟

اگر حجم عناب ها به صد گرم برسد میزان کالری از دویست و هشتاد و هفت تا … تخمین زده می شود.

5_کالری یک عدد عناب تازه چقدر است؟

اگر میوه عناب تازه باشد و به حجم صد گرم برسد مقدار کالری از هفتاد و نه تا … تخمین زده می شود.

6_خواص عناب برای درمان افسردگی

همان طور که در مورد بعدی اشاره خواهیم کرد مصرف عناب می تواند استرس و اضطراب را به شدت کاهش دهد بنابرین یکی از فایده های مهم عناب درمان افسردگی است که می تواند جایگزین ایده آلی برای مصرف داروهای شیمیایی باشد.

7_کاهش استرس و اضطراب با عناب

در طب سنتی خوردن میوه عناب و یا نوشیدن چای عناب بسیار توصیه شده است زیرا روشی سالم برای از بین بردن استرس و اضطراب است.

8_عناب درمان کننده طبیعی برای گلو درد – سرفه و سرماخوردگی ویروسی

میوه عناب خارش و سوزش گلو را تسکین می دهد جالب است بدانید در بسیاری از کشورها داروخانه ها پیشنهاد های ویژه ای با داروهای درمانی عناب برای گلو درد – سرفه و سرماخوردگی ارائه می دهند.

9_فواید عناب تازه سبز چیست؟

میوه نرسیده عناب به رنگ سبز , پکیجی سرشار از آنتی اکسیدان است.

10_عناب چاق کنندست یا لاغر کننده و آیا عناب چربی سوز است؟

عناب چاقی را کنترل می کند عناب با کمترین کالری ممکن فیبر و پروتئین بدن را فراهم می کند و هرگز چاق کننده نیست بلکه به دلیل فیبر نگهدارنده در معده باعث سیری طولانی مدت خواهد شد بنابرین عناب عاملی لاغر کننده است.

  • mytools mytools

اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ


چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ ا

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند

سوال های بسیاری در مورد شناسایی افرادی که اکانت اینستاگرام ما را بررسی می کنند پرسیده می شود مثل اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ یا به صورت صحیح تر چگونه بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل اکانت اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ و آیا واقعا راهی وجود دارد تا بفهمیم چه کسی در اینستاگرام اکانت ما را کنترل می کند؟

امروزه اینستاگرام به دلیل داشتن ویژگی های شگفت انگیز تبدیل به محبوبترین شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدیو است مخصوصا حالا که اینستاگرام بخشی از شبکه اجتماعی فیس بوک هم شده است مردم تمایل بیشتری نسبت به استفادهروزانه از اینستاگرام دارند.

اگر شما در گوشی و تبلت خود از اینستاگرام استفاده می کنید می توانید پروفایل تمام کاربران عضو شده را ببینید اما برخی دوست دارند بدانند چه کسی عکس پروفایل اینستاگرامشان را چک می کند , در اینستاگرام تقریبا همه افراد مشهور با طرفداران ارتباط دارند و زندگی اجتماعی خود را به اشتراک می گذارند.

Instagram در مواردی دیگر به کسب و کار بازاریابان , مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان کمک می کند تا یک نام تجاری قدرتمند برای خود بسازند هیچ قطعیتی برای اینکه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند وجود ندارد اما یک بار برای همیشه از شایعه تا واقعیت این موضوع را با تمامی جزئیات بررسی می کنیم.

اگر وقت خواندن پست ردیابی بازدیدکندگان اکانت اینستاگرام را ندارید برای دانستن فقط کافی است مورد 7 و 8 را مطالعه کنید!

ترفندهای یافتن کسانی که از اکانت اینستاگرام شما بازدید کرده اند

روش های خوبی وجود دارد که با کمی جستجو متوجه خواهید که چه کسی عکس پروفایل و اکانت اینستای شما را چک کرده است تمامی ترفندهای ارائه شده تا حد امکان در این مقاله از سایت ابزار وبلاگ کد تو لز کاملا رایگان است و تنها نیاز به صرف کمی زمان برای تحقیق در مورد نرم افزار اندرویدی موبایل و تبلت دارید.

 

چه کسانی پروفایل و اکانت اینستاگرام ما را بررسی می کنند؟

1_مدیریت قدرتمند فالوورهای اینستاگرام (Followers Insight for Instagram)

با اپلیکیشن Follower Insight می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام تحت نظر بگیرید برنامه Followers Insight کسانی که در پروفایل اینستاگرام شما تجسس می کنند را نشان خواهد داد ممکن است شخصی در اینستاگرام شما را دنبال کند یا آنفالو و یا بلاک کند هر کدام از این سه فعالیت که رخ بدهد اپلیکیشن ردیابی می کند و یک اطلاعیه (notification) برای شما ارسال می کند.

پس از تست های که از برنامه اندروید Follower Insight for Instagram گرفتیم مشخص شد با رابط کاربری ساده ایده های بهتری برای شناسایی افرادی که پروفایل اینستاگرام ما را چک کرده اند ارائه می دهد.

قابلیت های برنامه مدیریت قدرتمند فالوور Followers Insight عبارتند از:

  • قابلیت لاگین چندین اکانت اینستاگرام به صورت همزمان
  • ردیابی افرادی که شما را بلاک می کنند
  • ردیابی دنبال کننده هایی که پیج شما را دنبال نمی کنند؟!!!
  • ردیابی افرادی که شما را آنفالو می کنند
  • ردیابی افرادی که دنبال کننده شما هستند

لینک دانلود Followers Insight for Instagram از گوگل پلی

پیشنهاد:

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم

  • mytools mytools

لایک اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

چگونه لایک خود را در اینستاگرام مخفی کنیم

یکی از سوالاتی که در مورد اینستاگرام رایج است “چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم” عده ای هم می پرسند چگونه کامنت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم اما نگران نباشید بازهم بهانه ای برای مخفی شدن در اینستا پیدا خواهد شد البته در بیشتر موارد حق با کاربران است مثلا چطور عکسی خاص را می توانیم در اینستاگرام هیدن کنیم به هر حال در ابزار وبلاگ می خواهیم به تمامی پرسش های بالا پاسخ دهیم از اینکه کد تولز را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم.

چگونه فعالیت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم ؟ ظاهرا بنا به دلایلی که جای بحثش اینجا نیست مخفی کردن فالوور و لایک های شخصی در اینستاگرام بسیار داغ شده است پیشنهاد کد تولز برای مخفی کردن لایک هایتان در اینستاگرام مورد دوم است که سبز رنگ است و بهترین روش مخفی کرن لایک اینستاگرام در حال حاضر است البته ترفندهای دیگر هم معرفی شده است.

چگونه لایک خود را در اینستاگرام به صورت مستقیم مخفی کنیم

واقعیت این است که شما نمی توانید به صورت مستقیم فعالیت ها و پست ها را در Instagram پنهان کنید بدون انجام ترفندهای زیر اشتراک گذاری ها – لایک ها و نظرات برای فالوور هایتان کاملا قابل ردیابی است.

با این حال می توانید در نظیمات پروفایل Instagram انتخاب کنید که شانس دیدن کامنت ها و لایک های خود را پایین بیارید.

بهترین راه برای حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام این است که افراد را عاقلانه انتخاب کنید در حالی که روش های مستقیم هیچ کدام باعث مخفی کردن فعالیت ها و لایکها در اینستاگرام نمی شوند بنابرین ترفندهایی را معرفی می کنیم تا بتوانید فعالیت های خود را در اینستاگرام مخفی کنید.

 چگونه لایک های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم با ترفند

چگونه فعالیت های اینستاگرامی را از فالورهای خود مخفی کنیم؟

خب شما دو راه برای پنهان کردن فعالیت ها از فالوورها در اینستا دارید که روش دوم بسیار محبوبتر است:

1.فعال کردن حالت خصوصی در اینستاگرام  Switch to Private Mode instagram

فعال کردن حالت خصوصی اینستاگرام (private mode instagram) – هرشخصی که برای اولین بار پروفایل شما را ببینید نیاز به اوکی کردن اجازه از سمت شما دارد (اجازه دسترسی از سمت شما) برای مشاهده ویدئو ها و عکس ها و سایر موارد نیاز به دسترسی دادن از طرف شما است این در حالی است که از این به بعد هر کسی که تمایل به دنبال کردن شما در اینستاگرام داشته باشد باز هم نیاز به اجازه از سوی شما دارد.

لازم است در جریان باشید که همانطور که قبلا هم گفتیم با فعال کردن حالت خصوصی اکانت اینستاگرام (turn off private mode instagram) باعث می شود تصاویر – ویدیوهای اکانت و فالوور های شما کاملا مخفی شود.

  • mytools mytools

جملات عاشقانه

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

تو این دنیای بزرگ یا کوچیک حتما شخصی وجود دارد که شما را مجبور به لبخند زدن می کند! و احساس خوبی می کنید! این شخص می تواند یک آشنا , یک دوست ,  یک غریبه , یک فامیل یا خیلی دور به شما باشد چرا نتوانید با جمله های عاشقانه و زیبا مخاطب خاصتان را خوشحال کنید؟ 30 متن عمیق جدید زیبا و عاشقانه را با ترجمه انگلیسی ویژه مخاطب خاص آماده کردیم همه جمله ها در حد امکان کوتاه اما با معنایی عمیق انتخاب شده اند امیدواریم از پست  “جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص” از ابزار وبلاگ کد تولز لذت ببرید.

 

“نور زندگی من Light of My Life” فقط یک جمله ساده است نه؟

 

1_تو نیمه بهتره منی

این جمله ی عاشقانه به شریک زندگی شما یا همان مخاطب خاصتان اشاره می کند بعضی ها می گویند “نیمه دیگر من” اما گفتن “منو کامل می کنی – نیمه بهتره منی” احترام بیشتری را نسبت به جمله عاشقانه قبلی تعریف می کند و به این معنی است که او شخصیت شما را بهتر می کند.

 

2_جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

من و کامل می کنی » » » You complete me 

 

3_ رویا در واقعیت

کمی صادق باشیم گاهی اوقات عاشق شدن تبدیل به یک رویا در زندگی واقعی می شود – گاهی اوقات هم رویای شما در واقعیت تعبیر می شود “تو مثل یک رویا در واقعیت هستی

 

4_جمله عاشقانه زیبا برای مخاطب ویژه

منبع قدرت منی برای قویتر شدن » » » You are my source of strength

 

5_با عشق جهانگردی کنید

عشق باعث می شود دنیا به حرکت درآید برخی افراد فکر می کنند با پول می توان جهانگردی کرد اما برای عاشقانه های واقعی , عشق مهم ترین چیز در زندگی است “با تو دنیای من می چرخد

 

6_جملات رمانتیک زیبا و خاص

برای زندگی همیشه بهت نیاز دارم » » » I will always need you in my life

 

7_عشق در نگاه اول

 همه ما عشق در نگاه اول را در فیلم و سریال های عاشقانه تلویزیونی تماشا کرده ایم و ممکن است برای برخی نیز اتفاق افتاده باشد , اگر برای اولین بار این حس را دارید , شاید یک عاشق واقعی هستید! “عشق در نگاه اول

 

8_جملات عاشقانه جدید برای شنونده اختصاصی

هر وقت که با توام احساس می کنم در خانه ام » » » Whenever I’m with you I feel like I am home

 

9_وقتی با شما هستم یک زن بهترم – یک مرد بهترم

همه آدم ها از جمله مخاطب خاصتان عاشق دانستنن این است که چه تاثیری بر زندگی شما دارد.

 

10_جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

من میخوام با تو بزرگ شم  » » » I wanna Grow Old with you

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

پیشنهاد تماشا و انتخاب عکس پروفایل خاص جدید: عکس پروفایل خاص

 

11. امیدوارم با هم رشد کنیم

این جمله عاشقانه به مخاب خاصتان به او اجازه می دهد که بداند عشق شما یک تلنگر نیست یک تعهد برای مسیری طولانی در زندگی است “میخوام با تو بزرگ شم

 

12_جمله عاشقانه خاص زیبا برای مخاطب ویژه

دوست دارم بیشتر از دیروز اما کمتره فردا  » » » I love you more than yesterday but less than tomorrow

 

13_برای من یکی

این جمله عاشقانه برای مخاطب ویژه شما به صورت غیر مستقیم می گوید: تنها کسی است که شما می خواهید با او باشید “برای من یکی

 

14_جمله های عاشقانه و زیبا برای مخاطب Sentences Romantic Specific contact

من و خوشحال ترین آدم زنده دنیا میکنی » » » You make me the happiest person alive

 

15_عاشقه اینم که میتونم خودمو کنارت ببینم

این جمله عاشقونه زیبا به طور شفاف تاکید می کند که مخاطب کاملا خاص است.

  • mytools mytools

صفحات تبلیغاتی

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اندروید

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اندروید

امروز از بخش فناوری یک بار برای همیشه یاد می گیریم چگونه از شر باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اندروید خلاص شویم با آموزش کاربردی “جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اندروید” با ابزار وبلاگ همراه شوید مشکل روی اعصاب باز شدن صفحات تبلیغاتی که به صورت اجباری است ممکن است از مرورگر های تبلت و گوشی یا اپلیکیشن های نصب شده باشد نمایش پنجره های تبلیغاتی که در گوشی شما ظاهر می شود معمولا به صورت ریدایرکت یا پاپ آپ و … است برای حذف تبلیغات اینترنتی و برنامه ای گوشی برنامه-مرورگر-افزونه های جدید برای سیستم عامل اندروید و آی او اس معرفی کردیم.

1_جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته اندروید در گوگل کروم

همانطور که در جریان هستید به واسطه سرعت خوب و رابط کاربری عالی مرورگر گوگل کروم , محبوبترین مرورگر گوشی های اندروید و البته کامپیوتر است با روش زیر هم پاپ اپ و هم ریدایرکت های اجباری از بین می رود برای جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در گوگل کروم مراحل زیر را طی کنید:

1_برای انجام این کار , مرورگر گوگل کروم را بر روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید و منوی سه نقطه ای را در بالا سمت راست لمس کنید.

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اندروید

2_سپس به بخش تنظیمات »»» تنظیمات سایت »»» پنجره های پاپ اپ ضربه بزنید و Pop-ups یا گزینه Pop ups and ridirects را انتخاب و مسدود block کنید.

 Settings »»» Site settings »»» Pop-ups »»» block 

  • mytools mytools

تعبیر خواب بچه

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن

تعبیر خواب بچه پسر بغل گرفتن,تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن,تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن امام صادق,تعبیر خواب پسر بچه در آغوش گرفتن,تعبیر خواب نوزاد پسر در بغل گرفتن

در تاریخ امروز تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن [Baby boy’s dream interpretation
Hugging] را توسط معبرین خواب خارجی و غیر اسلامی در ابزار وبلاگ از بخش تعبیر خواب آماده کردیم دیدن پسر بچه در خواب مثل تعبیر خواب بارداری خیلی برای خانم ها اتفاق می افتد به نوعی از خواب های محبوب است بنابرین تعبیر خواب بچه پسر در آغوش داشتن را در چندین حالت معمول فراهم کردیم و در پایان هم دیدن این خواب را برای زنان باردار و درستی و نادرستی خواب را بیان کردیم.

فبل از بررسی تعابیر خواب پسر بچه در بغلتان حتما مطمئن شوید که رویای شما سالم است برای متوجه شدن در نظر بگیرید در شرایطی مثل [استرس – آرزو و میل داشتن به فرزند – خواب کم – غذای سنگین قبل از خواب] نباشید اگر اینگونه بود پس تعابیر خواب برای شما به درستی صدق می کند گرچه فرضیه ی تعبیر خواب همیشه نسبی است و مطلق درست نیست اما نمادی از حالات درونی و آینده است مثل وقایعی که در زندگی شخصی رخ می دهد و حس می کنیم چنین تصویری را قبلا در خواب دیده ایم که به خواب و رویاهای صادقانه نیز معروف است.

تعبیر خواب بچه پسر در بغل داشتن به نیکی و فروانی در خواب تعبیر می شود اما این فروانی به اعمال و رفتار شما و پسر بچه نیز بستگی دارد تعبیر خواب بچه پسر در آغوش داشتن در صورتی که پسرها زیاد باشند به خوشبختی و چیزهای خوب را از کسی به ارث بردن تعبیر می شود.

تعبیر خواب بچه پسر در بغل در حالی که پسر بچه با شما نسبتی دارد نشان دهنده رسیدن سود از شخصی است که نسبیت را تعیین می کند تعبیرخواب بچه پسر در حالی که در اغوش شما است و می خندد یا واکنش بامزه ای دارد به تعبیر از دست رفتن خوشبختی و شادی است.

تعبیر خواب بچه مذکر در اغوشتان است و به پسر بچه عشق می ورزید و دوستش دارید نشان دهنده مشکلات مالی است تعبیر خواب پسر بچه ای که با او بازی می کنید و در اغوشش می گیرید نشان دهنده این است که تعطیلات شما به پایان خواهد رسید.

پیشنهاد دیدن تعبیر خواب های بیشتر:تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن – تعبیر خواب دزدیده شدن مال –  تعبیر خواب شیر دادن دختر مجرد به نوزاد – تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریم و تعبیر خواب حامله بودن دختر مجرد

Dreaming seeing the boy – تعبیر خواب پسر بچه ای که در حال حاضر بزرگ شده و فرزنده خودتان است و بغلش می کنید به معنی رسیدن خبری خوب در آینده ای نزدیک است.

tabire khab پسر بچه ای که در بغل شما می میرد به معنی رسیدن به ثروت از طریق راه های ساده و آسان است و در آخر تعبیر خواب پسر بچه ای که در اغوشتان است و در حال عبادت یا نماز هستید نوید این را می دهد که در سریعترین زمانه ممکن پیشنهادی مثبت به ببینده این خواب خواهد رسید.

سواله پرتکراری که در مورد دیدن خواب پسر بچه داشتن در بغل در سایت ها و انجمن ها زیاد تکرار می شود – تعبیر خواب پسر بچه را در بغل داشتن برای زن باردار و حامله به معنی تعین جنسیت فرزند آینده محسوب می شود؟ اگر شما در دوران بارداری هستید و رویای یک پسر بچه را می بینید به این معنی نیست که جنسیت فرزندتان را می توانید پیش بینی کنید بلکه ضمیر ناخود آگاه شما چنین چیزی را در ذهن شما جستجو می کند با این حال , مطالعات نشان می دهد که مادران همانند هر شخص دیگری بدون استفاده از روش های پزشکی مدرن مانند سونوگرافی یا آزمایش حدود 50-50 شانس پیش بینی جنسیت کودک خود را دارند پس دیدن این خواب به معنی تعین جنسیت فرزند نیست.

یکی دیگر از تئوریهایی که در مورد دیدن خواب پسر بچه در بغل گفته می شود چگونگی دیدن این خواب است چگونه این خواب را برای خود تفسیر می کنید؟ پسر بچه در خواب شما چه رفتاری دارد؟ و مهمتر از همه در چه زمانی این رویا را دیدیم و برداشت و حس شخصی ما از دیدن خواب چیست؟

  • mytools mytools

استخدام نویسنده سایت

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ

استخدام نویسنده سایت با حقوق بالا در منزل و مترجم و کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا,استخدام نویسنده سایت,استخدام نویسنده سایت در منزل,استخدام نویسنده با حقوق عالی,استخدام نویسنده,استخدام نویسنده سایت تکنولوژی,استخدام نویسنده سایت غیر حضوری,استخدام تولید محتوا دورکاری,استخدام نویسنده سایت فیلم,استخدام مترجم دورکاری,استخدام نویسنده برای مجله,استخدام نویسنده سایت با حقوق,استخدام نویسنده سایت دانلود,استخدام نویسنده سایت ورزشی,استخدام نویسنده سایت تفریحی,استخدام نویسنده محتوا برای وب سایت خبری

استخدام نویسنده سایت: چنانچه توانایی تولید محتوای اختصاصی و نویسندگی سایت را دارید یا سابقه نویسندگی و تولید محتوا را پیش از این داشته اید و همچنین با سیستم های مدیریت محتوای سایت های وردپرسی آشنایی کامل دارید حتما با ما در میان بگذارید تا به سرعت در سایت ابزار وبلاگ کد تولز استخدام شوید ابتدا سراغ شرح وظایف نویسنده سایت می رویم و سپس شرح وظایف مدیران سایت را بیان می کنیم و بعد از ان درآمد و نحوه واریز درامد نویسندگان را بررسی می کنیم تا روند تولید محتوای اختصاصی سریع تر و بهتر انجام شود.

 

شرح وظایف نویسنده سایت بر اساس الویت

1…آشنایی کامل به نویسندگی و طریقه ارسال پست در سایت با مدیریت محتوای وردپرس

2…هر پست بهتر است که از 700 کلمه تشکیل شده باشد و دو تصویر نیر در پست درج شده باشد

3…پست شما باید به صورت کاملا اختصاصی نوشته شده باشد (تولید محتوای اختصاصی توسط شخص نویسنده یا ترجمه اختصاصی)

4…گرفتن کلمات کلیدی پست

بخس تصاویر ارسال پست سایت

5…تصاویر مطالب باید کم حجم شده باشد و زیر 45 کیلیوبایت باشد و عرض تمام تصاویر 450 پیکسل و ارتفاع تصویر 450 پیکسل باشد.

5…تصاویری که جمع آوری می کنید نباید آرم داشته باشند یا دارای آدرس سایت-تلگرام-اینستاگرام و غیره… باشد.

5…پیدا کردن تصاویر با کیفیت و زیبا برای مطالب

سایر موراد ارسال پست سایت

6… ارسال پست حداقل 3 مطلب در روز ضروری است7…در محتوا لینک داخلی به پست های مرتبط

7…در مطلب به هیچ سایت دیگری لینک نمی دهید
8…درج منبع در انتهای مطالب به عنوان منبع محتوا (در صورتی که ترجمه باشد)

9…پاراگراف بندی و ایجاد تنفس در بین جملات مهم است

10..بهتر است آشنایی مختصر با سئو سایت و فوتوشاب داشته باشد

 

شرح وظایف مدیران سایت

1…ارسال موضوع – محتوا – عنوان پست و نامک (پیوند یکتا URL) مطلب توسط مدیر انجام می شود

2…هنگامی پست های نویسنده آماده شده آن را به صورت پیش نویس برای مدیریت ذخیره می کند

2…نیازی نیست نویسنده کارهای زیر را انجام دهد و تماما بر عهده مدیران است

انتخاب دسته برای مطلب:مدیریت

زمان تایید و انتشار پست:مدیریت

نامک یا پیوند یکتا پست:مدیریت

انتخاب تصویر شاخص نیست:مدیریت

وارد کردن متن جایگزین برای تصاویر پست:مدیریت

کار کردن رو کلمات کلیدی نیست:مدیریت

تنظیمات افزونه سئو سایت:مدیریت

 

درآمد از تولید محتوا و نحوه واریز چگونه است

محتوایی که توسط نویسندگان عزیز تولید می شود به صورت کلمه ای محاسبه خواهد شد.قیمت هر کلمه 6 تومان است که به طور مثال به شکل زیر محاسبه می شود.اگر محتوای 500 کلمه ای آماده می کنید 500 در 6 ضرب می شود و مبلغ پست بدست می آید که مطلب 500 کلمه ای 3000 تومان می شود.در صورت مشاهده با کیفیت بودن محتوای نویسنده و همکاری طولانی مدت – قیمت هر کلمه در ماه دوم دو برابر می یابد.

اگر نویسنده ای کمتر از یک ماه با ما همکاری داشته باشد مبلغی از سایت دریافت نمی کند این قانون به این دلیل گذاسته شده است تا کسانی که واقعا به دنبال نویسندگی سایت هستند و می خواهند از طریق نویسندگی سایت کسب درآمد کنند را جذب کنیم.واریز درآمد نویسندگان پس از گذست ماه نخست همکاری واریز می شوداما از ماه دوم درامد نویسندگان به صورت هفتگی واریز خواهد شد.

 

شرایط پذیرفته شدن و در شدن نویشنده سایت

دو پست برای شما ارسال می شود در صورتی که 1_(نوشتن دستی)  اختصاصی نویسی با نگارش خوبی بود 2_(ترجمه و نگارش) ترجمه روان و نگارش خوبی داست شما استخدام هستید.

  • mytools mytools

عکس پروفایل اینستاگرام 2

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ب.ظ

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی و بالا

دانلود عکس پروفایل اینستا با کیفیت اصلی,دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا,دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی,دانلود عکس پروفایل اینستا با کیفیت بالا,برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی,نرم افزار دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

سری قبل گقتم چطور به صورت دستی به “دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی” بپردازید برای سیو کردن و دانلود عکس پروفایل اینستا با کیفیت اصلی به پست “چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم” در ابزار وبلاگ  به بخش فناوری مراجعه کنید در اموزش امروز روش دانلود عکس پروفایل اینستا با کیفیت اصلی و بالا را با استفاده از برنامه برای اندروید معرفی می کنیم.اگر دوست دارید عکس پروفایل پیام رسان خود را عوض کنید به آرشیو عکس پروفایل جدید نگاهی کنید.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی و بالا Download Inta Profile Profile with Original Quality

از برنامه InstaProfilePicSave یا Profile Picture Download for Instagram استفاده کنید

برای بارگیری عکس پروفایل اینستاگرام روش بسیار ساده ای است که می توانید با استفاده از برنامه Pic Save انجام دهید اما اگر آیفون دارید، این برنامه برای شما در دسترس نخواهد بود.

در صورت داشتن یک دستگاه Android ی تصاویر پروفایل افراد را به راحتی ذخیره می کنید برای این کار به فروشگاه Google Play بروید.

و در قسمت جستجو عبارت “Profile Picture Download for Instagram ” یا “InstaProfilePicSave” جستجو کنید و سپس روی دانلود کلیک کنید.

حالا کافی است برنامه اینستاگرام را باز کنید و نام کاربری مد نظر را جستجو کنید و روی “دریافت تصویر نمایه یا پروفایل” کلیک کنید

عکس پروفایل مورد نظر شما در قسمت گالری گوشی ذخیره می شود به همین سادگی تمام شد!

  • mytools mytools

عکس پروفایل اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ب.ظ

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم

 

در تاریخ امروز در ابزار وبلاگ یاد خواهیم گرفت که “چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم” و یا اینکه آیا واقعا راهی وجود دارد تا عکس پروفایل اینستاگرام دوستانمان را در حالت بزرگتر ببنیم؟ یا اینکه “چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را بزرگ ببینیم” برای پاسخ به سوال چگونه در اینستاگرام عکس پروفایل دیگران را ببینیم لطفا تا انتها با ابزار وبلاگ کد تولز در بخش تکنولوژی با ما باشید.

در صورتی که تمایل دارید برای پیام رسان ها و یا اینستاگرام خود عکس پروفایل انتخاب کنید می توانید به آرشیو عکس پروفایل جدید و عکس نوشته خوشگل برای پروفایل مراجعه کنید.

 

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم ?How to see the Instagram profile of others

سریعترین روش دیدن عکس پروفایل دیگران یا دوستانمان در اینستاگرام

با یک آموزش سریع در مورده نحوه مشاهده و بارگیری عکس پروفایل شخصی در Instagram در خدمتتون هستیم کافی است مراحل زیر را طی کنید:

مراحل زیر برای دیدن عکس پروفایل برای تلفن همراه و دسکتاپ (کامپیوتر شخصی PC) قابل اجرا است.

1_به تصویر پروفایل Instagram در برنامه تلفن همراه یا مرورگر دسکتاپتان (کامپیوتر شخصی PC) بروید حال با کلیک بر روی آیکون منو سه نقطه ای و انتخاب “کپی URL (آدرس) عکس پروفایل” را انتخاب کنید.

2_در مرورگرهای دسکتاپ به سادگی URL آدرس در نوار مرورگر قابل کپی برداری می باشد.

3_در صورتی که متوجه آموزش چگونگی دیدن عکس پروفایل اینستاگرام نشدید به تصویر زیر دقت کنید.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم

یک مرورگر وب را باز کنید (به عنوان مثال Chrome) و URL عکس پروفایل (آدرس عکس پروفایل) را وارد کنید.

به URL بروید , در حال حاضر شما در صفحه پروفایل Instagram کاربر مورد نظر خواهید بود.

روی عکس پروفایل موس را نگه دارید و یا روی آن کلیک راست کرده و گزینه “باز کردن تصویر در یک برگه جدید” را انتخاب کنید. (تصویر زیر از مرورگر گوگل کروم است)

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم,چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را بزرگ ببینیم,چگونه در اینستاگرام عکس پروفایل دیگران را ببینیم

بر روی تصویر کلیک راست کنید یا آن را در Chrome نگه دارید و «دانلود تصویر» را انتخاب کنید تا در دستگاه خود بارگیری کنید.امیدوارم از آموزش اختصاصی ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام دیگران از سایت ابزار وبلاگ کد تولز لذت برده باشید.

پیشنهاد مطلب:

ورود به پنل مدیریت وردپرس

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم

فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

چگونه بفهمیم چه کسانی عکس تلگرام ما را دیده اند

حذف اکانت تلگرام

  • mytools mytools

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ب.ظ

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن

امروز از بخش تعبیر خواب ابزار وبلاگ تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن را آماده کردیم در خواب دیدن , گردنبد از جنس طلا یکی از متداولترین خواب های خانم ها است برداشت کلی از خواب کادو گرفتن طلا این است که گردنبد طلا از هر شخصی که هدیه بگیرید نشان دهنده محبوبیت شما پیش فرد هدیه دهنده طلا است هدیه طلای در خواب برای زنان مثبت و برای مردان منفی تعبیر می شود.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن dream interpretation Gold necklace To receive a gift

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن اگر سفید باشد به حلال و نیک پاک تعبیر می شود و یا اینکه به مقامی بالا در اینده ای نزدیک خواهید رسید خواب گردنبند طلای سفید در کل به معنی پیشرفت و رسیدن به مراحل بالاتر زندگی است.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن ابن سیرین

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن اگر طلای معمول و زرد باشد به معنای عزیز شدن است اگر از فرزندتان یا شوهرتان گردنبند طلای زرد هدیه گرفتید به معنی محبوب شدن پیش آنها است تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای مردان نشانه خوبی نیست و ارتباط با کاری حرام و نهی شده تعبیر می شود.تعبیر خواب گردنبند طلا ابن سیرین اینگونه بیان شده است که اگر طلا در مالکیت و دارایی شما است به معنی به ثروت رسیدن شما ختم میشود.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن کلی

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن به صورت کلی برای زنان محبوب شدن و رسیدن به شادی و روزهای خوب است و برای مردان به ناروا شدن و ممنوع کردن چیزی است و رسیدن به غم و روز های بد تعبیر می شود.

پیش از این خواب های تعبیر خواب دزدیده شدن مالتعبیر خواب شیر دادن دختر مجرد به نوزادتعبیر خواب مار سیاه کوچک و تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داریمتعبیر خواب طلا را منتشر کردیم.

تعبیر خواب هدیه گرفتن های مرتبط در خواب

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا از حضرت دانیال اینگونه بیان شده است که اگر گر کسی در خواب ببیند که در مسجد یا در نماز یا عزا کسی انگشتری به او هدیه داد نشانه آنست که از آن شخص به او منفعت می رسد. تعبیر خواب هدیه گرفتن از مرده یا همان تعبیر خواب چیزی از مرده گرفتن و کلا هدیه گرفتن از مرده در خواب از ابن سیرین اینگونه بیان شده است که اگر دید مرده ای قران به وی داد یا کتاب فقه , دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود.

تعبیر خواب مرتبط به طلا از دید عالمان تعبیر خواب غربی و شرقی

تعبیر خواب مرتبط به طلا لوک اویتنهاو اینگونه بیان شده است:دوست داشتن های بی مورد و اضافی تلقی می شود به چیزهای بی ارزش و زود گذری دل بسته اید-تعبیر خواب مرتبط به طلا از جابر مغربی اینگونه بیان شده است: طلا در خواب نشانه ای بدی است برای مردان و برای زنان خوب است اگر ببینید که زر و سیم به یکباره جمع می کنید در خواب , دلیل است که عز و جاه یابد.

  • mytools mytools